سری TUF هدست های تولیدی شرکت ASUS قادر به تولید صدای بی نظیر بوده و می توانند جزئیات کامل محتوای در حال پخش را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از نمونه هدست های سری TUF ایسوس می توان به مدل TUF Gaming H5 اشاره کرد. این مدل از هدست گیمینگ ایسوس نیز همانند دیگر هدست های سری TUF از قابلیت پخش صدا با بالاترین کیفیت و ریزترین جزئیات برخوردار بوده تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی قادر به شنیدن تمامی جزئیات نیز شود. فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله نیز در مورد استفاده قرار داده شده تا این مدل هدست به یکی از رده بالاترین هدست های گیمینگ در بازار شود. میکروفون تعبیه شده در TUF Gaming H5 از نوع دوگانه بوده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارند می توانند صدا را به صورت واضح و رسا به طرف مقابل منتقل کنند. قابلیت دسترسی به تمامی تنظیمات از طریق نرم افزار اختصاصی ایسوس (Armoury II) نیز از دیگر ویژگی های این مدل از هدست محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر TUF Gaming H5 خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

دریافت جزئیات کامل با هدست گیمینگ TUF Gaming H5 ایسوس!

طراحی ساخت هدست گیمینگ ایسوس!

از ویژگی هایی که شرکت ایسوس در ساخت هدست گیمینگ TUF Gaming H5 مورد استفاده قرار داده می توان به طراحی خاص و هوشمندانه اشاره کرد. محفظه های عایق بندی شده از نمونه طراحی های صورت گرفته بر روی این مدل هدست محسوب می شود که به منظور درز نکردن محتوای در حال پخش به بیرون از هدست اضافه شده است. در ضمن درایورهای استفاده شده در این مدل هدست نیز از ابعاد 50 میلی متری برخوردار است. شرکت ایسوس جهت ایجاد راحتی در هنگام استفاده طولانی مدت از هدبند استیل استفاده شده است. از ویژگی های هدبند استفاده شده می توان به قابلیت مقاومت بالا و جلوگیری لک افتادن اشاره کرد. از دیگر ویژگی هایی که جهت راحتی هر چه بیشتر کاربر در این هدست مورد استفاده قرار گرفته می توان به وزن سبک و قابلیت تنظیم قرار گیری روی سر اشاره کرد و با توجه به فشار استانداردی که به سر کاربر وارد می کند می تواند نسبت به دیگر هدست های موجود در بازار، راحتی بیشتری را برای کاربر به وجود بیاورد! بدنه مقاوم نیز از دیگر ویژگی هایی است که ایسوس در ساخت این مدل هدست از آن استفاده کرده است. این ویژگی می تواند مقاومت بالای هدست در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع را تا حد زیادی تضمین کند. گوشی های موجود در هدست گیمینگ TUF Gaming H5 نرمی بسیار بالایی برخوردار بوده تا کاربر حس خوشایندتری را هنگام استفاده تجربه کرده باشد!

دریافت جزئیات کامل با هدست گیمینگ TUF Gaming H5 ایسوس!

مجهز به فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله و درایورهای قدرتمند!

درایورهای 50 میلی متری نیز از امکاناتی است که شرکت ایسوس در ساخت هدست گیمینگ TUF Gaming H5 استفاده کرده است! درایور استفاده شده در این مدل هدست از نوع ASUS Essence بوده و با توجه به قابلیت های کاربردی که در اختیار دارد قادر است صدای تولید شده را علاوه بر تفکیک صدا در انواع فرکانس ها (بالا، متوسط و پایین) می تواند موجب پایین آمدن تداخل بین دامنه های فرکانس شود! در نتیجه این ویژگی می تواند صدایی با بالاترین وضوح را به ارمغان بیاورد! در ضمن درایورهای این مدل هدست از امپدانس 32 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت بالا و فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

از قابلیت های مهم و مثبتی که هدست گیمینگ TUF Gaming H5 ایسوس به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! صدای 7.1 کاناله می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA 5.0 و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید.

دریافت جزئیات کامل با هدست گیمینگ TUF Gaming H5 ایسوس!

میکروفون 2 گانه و قابلیت برقراری ارتباط با 2 روش!

از امکاناتی که جهت برقراری مکالمه در ساخت هدست گیمینگ TUF Gaming H3 استفاده شده نیز می توان به میکروفون های حساس و باکیفیت اشاره کرد. میکروفون های تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت تنظیم می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای برقراری ارتباط به صورت صوتی باشد. میکروفون اصلی این مدل هدست بر روی کاپ چپ هدست قابل مشاهده بوده و میکروفون دوم این هدست نیز بر روی کنترلر موجود بر روی کابل محصول اضافه شده است. از ویژگی های موجود در میکروفون نیز می توان به حساسیتی برابر با -40 dB (میکروفون اصلی) -45 dB (میکروفون تعبیه شده بر روی کنترلر) و فرکانس پاسخ گویی از 100 تا 10 هزار هرتز (میکروفون اصلی) 50 تا 100 هرتز (میکروفون تعبیه شده بر روی کنترلر) اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! شرکت ایسوس جهت راحتی کاربر در هنگام متصل شدن به دستگاه مد نظر خود از 2 نوع پل ارتباطی استفاده کرده است. پل های ارتباطی موجود در هدست گیمینگ TUF Gaming H5 شامل جک 3.5 میلی متری و پورت USB می شود. با استفاده از جک 3.5 میلی متری می توانید اقدام به متصل شدن به تبلت، لپ تاپ، گوشی همراه، کامپیوتر شخصی، کنسول های بازی و ... کرده و با استفاده از پورت USB نیز می توانید به انواع لپ تاپ، کامپیوتر شخصی و دیگر دستگاه هایی که مجهز به این پورت هستند متصل شوید!

منبع: asus