از هدست های بی سیم رده بالای شرکت ASUS که با هدف رفع نیاز گیمرهای حرفه ای و دیگر کاربران طراحی و ساخته شده است می توان به مدل TUF Gaming H3 اشاره کرد. این مدل هدست به صورت بی سیم طراحی شده و به منظور برقراری ارتباط از سیستم وایرلس و دانگل استفاده می کند. سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی استفاده شده در این مدل هدست با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند اتصال پایدار و بی نقص را همراه با پوشش محدوده بیشتر برای کاربر به ارمغان بیاورد! درایورهای 50 میلی متری استفاده شده در این مدل هدست از نوع Essence بوده و با توجه به طراحی پیشرفته محفظه های هوابند، باعث شده تا هدست گیمینگ TUF Gaming H3 قادر به تولید صدای بسیار باکیفیت تر و رساتر از دیگر هدست های موجود در بازار شود. باتری قدرتمندی نیز در ساخت این مدل هدست استفاده شده که به کاربر این امکان را می دهد تا از شارژدهی 15 ساعته بهره مند شوند! قابلیت کنترل از طریق دکمه های تعبیه شده نیز از دیگر امکانات استفاده شده در این مدل هدست محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ TUF Gaming H3 خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی و آشنایی با هدست گیمینگ فوق سریع TUF Gaming H3 ایسوس!

سبک و مستحکم هدست گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming H3!

از ویژگی هایی که می تواند کاربران زیادی را به تهیه و استفاده از هدست گیمینگ TUF Gaming H3 ایسوس ترغیب کند می توان به وزن سبک 307 گرمی آن اشاره کرد. با وجود این ویژگی می توان TUF Gaming H3 را یکی از سبک ترین مدل های دنیای هدست محسوب کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت از هدست با هیچ مشکل و چالشی روبرو نشود. کاپ های باکیفیتی نیز در ساخت این مدل هدست استفاده شده است. کاپ های تعبیه شده از نوع چرم 100 درصد پروتئینی و فوم خنک ساخته شده است. این ویژگی نیز باعث می شود تا کاپ ها هنگام استفاده طولانی مدت داغ نشده و احساس راحتی بیشتر برای کاربر به وجود بیاید! هدبند تعبیه شده نیز با توجه به جنس فولاد ضد زنگی که در اختیار دارد مخصوص استفاده طولانی مدت طراحی شده و با توجه به فشار استانداردی که به سر کاربر وارد می کند می تواند نسب به دیگر هدست های موجود در بازار، راحتی بیشتری را برای کاربر به وجود بیاورد! در ضمن جهت مکالمه کاربر نیز از یک میکروفون باکیفیت و حساس در کاپ چپ هدست اضافه شده است. از دیگر ویژگی های طراحی هدست گیمینگ TUF Gaming H3 می توان به کیفیت بالای بدنه آن اشاره کرد! این ویژگی علاوه بر افزایش ظرافت، توانسته مقاومت بالایی را نیز به هدست اضافه کند!

سبک و مستحکم هدست گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming H3!

دارای درایورهای قدرتمند و قابلیت پخش صوت با دقیق ترین جزئیات!

طراحان شرکت ایسوس به منظور فراهم کردن امکان پخش صدا با دقیق ترین جزئیات و عمیق ترین بیس در ساخت هدست گیمینگ TUF Gaming H3 از ویژگی های منحصر به فردی استفاده کرده اند تا همچون هدست های نسل قبل ایسوس نیاز اکثر کاربران را رفع کند. درایورهای 50 میلی متری باکیفیت یکی از عواملی است که باعث می شود تا هدست دقیق ترین جزئیات از محیط بازی و یا فیلم را برای پخش به ارمغان بیاورد. درایورهای استفاده شده از نوع Essence بوده و به صورت انحصاری توسط ایسوس ساخته شده است. با وجود درایور استفاده شده می توان گفت که کاربر از صدای گیرا همراه با بیس قدرتمند و وضوح بالا بهره مند خواهد شد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت بالا و فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

از ویژگی های مهم موجود در هدست گیمینگ TUF Gaming H3 که به منظور بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر محتوای در حال پخش اضافه شده می توان به برخورداری از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله اشاره کرد. با این قابلیت می توان گفت که قادر خواهید بود به قابلیت تفکیک صداهای دور و نزدیک دست پیدا کرده و از مکان دقیق دشمنان خود در بازی باخبر شوید! این قابلیت می تواند شما را یک قدم از دشمنان خود جلو انداخته و پیروزی شما را تضمین کند! در واقع این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی همچون COD، God of War، PUBG، GTA V و ... صدای پا و جهت شلیک را شناسایی کرده و به موقعیت هایی که دشمنانتان در آن قرار دارند آگاهی پیدا کرده و نسبت به نابود سازی آن ها اقدام کنید. از امکاناتی که جهت برقراری مکالمه در ساخت هدست گیمینگ TUF Gaming H3 استفاده شده نیز می توان به میکروفون حساس و باکیفیت اشاره کرد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست از نوع یک جهته بوده و می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای برقراری ارتباط به صورت صوتی باشد. از ویژگی های موجود در میکروفون نیز می توان به حساسیتی برابر با -40 dB و فرکانس پاسخ گویی از 50 تا 10 هزار هرتز اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید!

بررسی و آشنایی با هدست گیمینگ فوق سریع TUF Gaming H3 ایسوس!

قابلیت برقراری ارتباط به صورت بی سیم!

این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای کاربر ارائه کند! در واقع این فناوری قابلیت ارائه اتصال پایدارتری نسبت به اتصالات بلوتوثی داشته و می تواند محتوا را به صورت آنی به هدست منتقل کند. تحت پوشش قرار دادن فضای بیشتر از ویژگی های این نوع اتصال بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا آزادی عمل بیشتری را به دست آورده و بدون نگرانی بابت قطع شدن میز خود را ترک کنند! در ضمن این قابلیت قادر به پوشش دادن تمامی سلیقه ها بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا از سازگاری بیشتری برخوردار شود. با استفاده از دانگل USB قادر خواهید بوده نسبت به برقراری ارتباط با انواع لپ تاپ و سیستم کامپیوتری خانگی اقدام کنید. این روش با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد این امکان را به کاربر می دهد تا از پخش صدا بدون لگ و تاخیر بهره مند شود. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ TUF Gaming H3 از دیگر قابلیت هایی همچون نرم افزار اختصاصی و دکمه های کنترلی برخوردار است. دکمه های تعبیه شده بر روی گوشی های هدست این امکان را به شما می دهد تا برای فعال و غیر فعال سازی میکروفون، خاموش و روشن کردن هدست و تنظیم میزان صدا اقدام کنید.

منبع: asus