ماوس هایی که از قابلیت هایی همچون اجرای دقیق و سریع دستورات برخوردار هستند می توانند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرها باشند. با این قابلیت ها می توان گفت که گیمر هنگام انجام بازی های ویدئویی می تواند همیشه یک قدم جلوتر از دشمنان و حریفان خود قرار گرفته و پیروزی خود را تضمین شده بداند. ماوس گیمینگ ROG Pugio یکی از مناسب ترین ماوس های موجود در بازار محسوب می شود. این مدل ماوس توسط شرکت نام آشنا و معتبر ASUS طراحی و تولید شده است. طراحان این شرکت با هدف راحتی کاربران و ایجاد هیجان بیشتر اقدام به تولید این مدل ماوس کرده اند. از ویژگی های مهمی که در این مدل ماوس گیمینگ مورد استفاده قرار گرفته می توان به سیستم نورپردازی Aura Sync، قابلیت تعویض و جایگزینی سوئیچ، سنسور اپتیکال، نرم افزار اختصاصی جهت شخصی سازی و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ ROG Pugio ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

رفع نیازهای خاص گیمر با ماوس گیمینگ ASUS ROG Pugio

طراحی ویژه ماوس گیمینگ!

طراحی چشم نواز از ویژگی های مهمی است که شرکت ASUS در ساخت ماوس های گیمینگ مورد استفاده قرار می دهد. ماوس گیمینگ ROG Pugio نیز از قائله مستثنی نبوده و طراحان شرکت ایسوس در ساخت آن از طرای گیمر پسند استفاده کرده اند تا علاوه بر بالا بردن میزان هیجان کاربر بتوانند سیستم گیمینگ را نیز جذاب تر کنند! این مدل ماوس زیبایی خود را مدیون سیستم نورپردازی چشم نواز و خطوط زاویه دار است. لوگوی محصولات ROG را نیز می توانید در قسمت انتهای ماوس مشاهده کنید که با توجه به برخورداری از نورپردازی توانسته جذابیت ماوس را تا چندین برابر بیشتر کند. از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل ماوس نیز می توان به ارگونومیک بودن آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر بدون خستگی اقدام به استفاده از ماوس کند. در نمایی جلویی این ماوس گیمینگ ایسوس نیز شاهد 8 دکمه مختلف خواهیم بود. کلیدهای موجود از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده و شما می توانید نوع کارکرد هر یک از دکمه ها را به راحتی تنظیم کنید.

ابعاد مناسب 120x68x37 میلی متری و وزن 103 گرمی نیز می تواند یکی از بهترین ویژگی های طراحی شده ماوس گیمینگ ROG Pugio ایسوس محسوب شود. ایسوس جهت متصل کردن ماوس با دستگاه های مد نظر کاربر از درگاه USB استفاده کرده و با توجه به طول 2 متری که در اختیار دارد می تواند آزادی عملکرد بیشتری به کاربر بدهد! کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ ROG Pugio ایسوس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند از دوامی تا 50 میلیون کلیک برخوردار باشند. بدنه باکیفیت همراه با پوسته بیرونی مستحکم که از مواد اولیه مرغوب درست شده از دیگر ویژگی های این مدل ماوس محسوب می شود. بدنه استفاده شده قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد.

رفع نیازهای خاص گیمر با ماوس گیمینگ ASUS ROG Pugio

دارای کلیدهای جانبی متقارن و قابلیت تعویض سوئیچ!

شرکت ایسوس در ساخت ماوس گیمینگ ROG Pugio از کلیدهای جانبی متقارن استفاده کرده است. کلیدهای جانبی تعبیه شده در این مدل ماوس با توجه به ماژولار بودن و برخورداری از کاورهای مخصوص قادر به غیر فعال سازی بوده تا کاربر برای جلوگیری از تداخل در عملکرد هنگام انجام بازی های ویدئویی اقدام به مسدود سازی آن کرده تا از اجرای دستورات پراکنده جلوگیری کند! لازم به ذکر است که حق انتخاب گسترده از قابلیت هایی است که ماژولار بودن کلیدهای جانبی در اختیار کاربر قرار می دهد تا کاربر بر اساس نیاز خود به استفاده از کلیدهای جانبی بپردازد! در ضمن با توجه به قابلیت تعویض سوئیچ های تعبیه شده می توان گفت که با یک ماوسی روبرو هستیم که می تواند سالیان سال برای ما کاربرد داشته باشد. طول عمر بالای این مدل ماوس به لطف بهره مندی از قابلیت تعویض سوئیچ به وجود آمده و به کاربر این امکان را می دهد تا اقدام به تعویض سوئیچ های فرسوده و یا معیوب تعبیه شده در زیر کلیدها کند! این ویژگی باعث می شود تا کاربر از تهیه ماوس جدید و تحمل هزینه های اضافی بی نیاز شود. لازم به ذکر است شرکت ASUS به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس گیمینگ ROG Pugio از سوئیچ Omron استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 50 میلیون کلیک باشد! در ضمن ایسوس در ساخت سوئیچ استفاده شده از روکش طلا بهره برده تا از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشند.

شرکت ASUS به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر اپتیکال PMW3330 استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ ROG Pugio ایسوس از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 7200DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود در هنگام انجام کارها را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! در ضمن نرخ نمونه برداری ماوس گیمینگ ROG Pugio ایسوس برابر با 1000 هرتز است. با توجه به نرخ نمونه برداری بالا می توان گفت که این مدل ماوس هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری نخواهد داشت! قابلیت تغییر DPI از دیگر ویژگی ها و امکانات موجود در این ماوس محسوب شده و به کاربر این امکان را می دهد تا با توجه به نیازهای خود و نوع فعالیتی که انجام می دهد دقت ماوس را از طریق کلید DPI تعبیه شده بین 100 تا 7200DPI تغییر دهید! در ضمن با توجه به شتابی برابر با 30G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد!

رفع نیازهای خاص گیمر با ماوس گیمینگ ASUS ROG Pugio

سیستم نورپردازی و نرم افزار اختصاصی!

لازم به ذکر است که شرکت ASUS جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت ماوس گیمینگ ROG Pugio از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع ARGB بوده و با توجه به قابلیت تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! قابلیت شخصی سازی و انتخاب نوع نورپردازی نیز کار دشواری نبوده و با بهره مندی از نرم افزار اختصاصی شرکت ASUS می توانید به این قابلیت دست پیدا کنید. نرم افزار اختصاصی ایسوس با عنوان ROG Armoury طراحی شده است. شرکت ایسوس این نرم افزار را علاوه بر نورپردازی، به منظور کنترل عملکرد کلیدهای ماوس نیز عرضه کرده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به کنترل و شخصی سازی نورپردازی قطعاتی که از ویژگی Aura Sync پشتیبانی می کنند بپردازید! با این ویژگی می توان گفت که کاربر قادر به همگام سازی نورپردازی ماوس با دیگر محصولات ایسوس خواهد بود. شرکت ایسوس از قابلیت ذخیره تنظیمات نیز در ساخت این مدل ماوس استفاده کرده تا قادر باشید پس از انجام تغییرات نوع عملکرد کلید های ماوس، از طریق نرم افزار اختصاصی اقدام به تنظیمات و پروفایل های خود کنید.

منبع: pctekreviews