ماوس گیمینگ ROG Pugio II را برای کاربرانی که به دنبال ماوس باکیفیت در عین حال حرفه ای هستند پیشنهاد می کنیم. این مدل ماوس گیمینگ توسط شرکت معتبر ASUS طراحی و به منظور استفاده گیمرهای حرفه ای و دیگر کاربران تولید شده است. این ماوس با توجه به طراحی ویژه ای که در اختیار دارد این امکان را به کاربران چپ دست و راست دست می دهد تا مشکلی بابت استفاده و تسلط بیشتر ماوس نداشته باشند. با برخورداری از روش های اتصال متعدد مشکلی بابت متصل کردن ماوس با سیستم مد نظر خود نداشته و می توانید بدون چالش به استفاده از ماوس بپردازید. قابلیت جابجایی بین حالت های اتصال نیز نکته جالب این ویژگی محسوب می شود. باتری قدرتمند نیز در ساخت ROG Pugio II استفاده شده تا کاربر نگرانی بابت شارژ زود هنگام نداشته باشد. سوئیچ های باکیفیت و قابل تعویضی نیز در ساخت این ماوس استفاده شده و با توجه به قابلیت تنظیم این امکان را به کاربر می دهد تا نسبت به راحتی و سلیقه خود اقدام به شخصی سازی آن کند. به منظور بالا بردن میزان جذابیت نیز و هیجان کاربر نیز از نورپردازی RGB در زیر ماوس، اسکرول و لوگوی سری محصولات ROG استفاده شده است. سنسور تعبیه شده با توجه به حساسیت و عملکرد فوق العاده ای که در اختیار دارد می تواند تمامی انتظارات کاربر را برآورده کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ ROG Pugio II ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی ماوس گیمینگ بی سیم ROG Pugio II ایسوس!

قابلیت اتصال با روش های متنوع و سوئیچ باکیفیت!

شرکت ASUS به منظور راحتی و سهولت بیشتر کاربر در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ ROG Pugio II از روش های متنوع اتصال استفاده کرده است. روش های اتصال استفاده شده در این مدل ماوس گیمینگ ایسوس شامل پورت USB 2.0 (Type-C to Type-A)، Bluetooth 5.1 و فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می شود. ماوس هایی که از فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتزی به منظور برقراری ارتباط استفاده می کنند به دلیل راحتی استفاده مورد استقبال زیادی نیز قرار گرفته است! کاربر با استفاده از دانگل موجود در کنار ماوس و متصل کردن آن به دستگاه های مد نظر خود می تواند اقدام به برقراری ارتباط کند! از قابلیت های دانگل می توان به اتصالی بی نقص و امن در میان ماوس و دستگاه های دیگر برای کاربر اشاره کرد. لازم به ذکر است که سیستم بی سیم استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم ROG Pugio II قابلیت پوشش دادن محدوده زیادی را در اختیار دارد! در ضمن به دلیل قابلیت Plug & Play دانگل موجود این امکان به کاربر داده می شود تا بدون نصب نرم افزار و یا تنظیمات خاص اقدام به استفاده از ماوس کند! بلوتوث نیز از دیگر روش های بی سیم استفاده شده در این ماوس محسوب می شود. برقراری اتصال از طریق بلوتوث نیز به دلیل مصرف بهتر باتری و عدم نیاز به دانگل جهت متصل شدن به همراه تاخیر خیلی اندکی که در اختیار دارد می تواند کاربر را تا حد زیادی راضی نگه دارد. در ضمن با استفاده از این روش می توانید به دستگاه های بیشتری متصل شوید!

روش سیمی پورت USB 2.0 نیز همانند روش بی سیم از طرفداران زیادی برخوردار بوده و با توجه به عدم نیاز به شارژ باتری می توانید مدت زمان زیادی از این ماوس استفاده کنید. لازم به ذکر است که ایسوس به منظور استفاده بی سیم در ساخت ماوس گیمینگ ROG Pugio II از یک باتری قدرتمند نیز استفاده کرده است. باتری تعبیه شده در این ماوس از نوع لیتیومی بوده و با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند در حالت فعال بودن نورپردازی تا 40 ساعت و در حالت غیر فعال بودن نورپردازی و اتصال از طریق فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتزی نیز می تواند تا 69 ساعت شارژدهی را فراهم کند! ایسوس همچنین به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ Omron D2FC-F-K استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 50 میلیون کلیک باشد! این مدل ماوس با توجه به برخورداری از قابلیت تعویض سوئیچ این امکان را به کاربر می دهد تا در صورت خرابی سوئیچ های موجود اقدام به تعویض آن ها کرده و میزان عمر ماوس را تا حد زیادی بالا ببرد.

قابلیت اتصال با روش های متنوع و سوئیچ باکیفیت!

مجهز به نورپردازی حرفه ای و سنسور پیشرفته!

از ویژگی هایی که پای ثابت محصولات گیمینگ ASUS بوده و باعث می شود تا کاربر ترغیب به تهیه آن شود می توان به نورپردازی حرفه ای اشاره کرد. ماوس گیمینگ بی سیم ROG Pugio II نیز از قائله مستثنی نبوده و شرکت ایسوس در ساخت آن از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. از ویژگی های نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس می توان به تکنولوژی ASUS Aura SYNC، قابلیت شخصی سازی و افکت های متنوع نورپردازی اشاره کرد. با توجه به قابلیت تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! قابلیت شخصی سازی و انتخاب نوع نورپردازی نیز کار دشواری نبوده و با بهره مندی از نرم افزار اختصاصی شرکت ASUS می توانید به این قابلیت دست پیدا کنید. نرم افزار انحصاری Armoury II ابزار جدیدی است که شرکت ایسوس به همراه ماوس گیمینگ ROG Pugio II عرضه شده است. شرکت ایسوس این نرم افزار را به منظور کنترل سخت افزارهای گیمینگ برند خود عرضه کرده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید اقدام به کنترل و شخصی سازی نورپردازی قطعاتی که از ویژگی Aura Sync پشتیبانی می کنند کنید! از دیگر قابلیت های این نرم افزار نیز می توان به امکان مورد بررسی قرار دادن اطلاعات ماوس اشاره کرد!
ASUS به منظور بالا بردن دقت و بهره مندی از عملکردی دقیق و بی نقص در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم ROG Pugio II از سنسور اپتیکال گیمینگ بهره برده است.

مجهز به نورپردازی حرفه ای و سنسور پیشرفته!

این سنسور از نوع PAW3335 که دارای نرخ نمونه برداری برابر با 1000 هرتز (در حالت بی سیم) برخوردار است. سنسور استفاده شده موجب می شود تا این مدل از ماوس ایسوس دقتی تا 1600dpi را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این نوع سنسور نیز می توان به افزایش سرعت عمل کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و ارائه عملکردی بی نقص و دقیق اشاره کرد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ROG Pugio II از ابعادی برابر با 126x57x40 میلی متر، وزن 102 گرمی و 7 عدد کلید باکیفیت (قابل برنامه ریزی با نرم افزار اختصاصی ایسوس) بهره مند است.

منبع: rtings