از نمونه محصولاتی که شرکت ایسوس در ساخت آن از قطعات و تکنولوژی های انحصاری استفاده کرده است می توان به ماوس گیمینگ ROG KERIS اشاره کرد. این مدل ماوس به دست مهندسان و طراحان شرکت ایسوس ساخته شده و با توجه به سنسور قدرتمندی که در اختیار دارد قادر است درصد پیروزی گیمرها را تا حد زیادی بالا ببرد. جهت بالا بردن عمر کلیدهای ماوس نیز از سوئیچ های انحصاری و روکش باکیفیت از نوع PBT استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های رده بالایی که در ساخت این ماوس استفاده شده نیز می توان به سوئیچ های قابل تعویض با طول عمر بالا، طراحی ارگونومیک، کفی های تفلونی، قابلیت تغییر میزان دقت ماوس از طریق اسکرول و نرم افزار اختصاصی اشاره کرد. جهت برقراری ارتباط ماوس نیز از رابط سیمی استفاده شده و با توجه به روکش باکیفیتی که در اختیار دارد می تواند علاوه بر بالا بردن میزان عمر باعث حرکات روان ماوس نیز شود. در ضمن جهت بالا بردن میزان جذابیت ماوس نیز از نورپردازی استفاده شده و با وجود افکت های مختلف و قابلیت شخصی سازی می تواند لذت استفاده از ماوس را تا حد زیادی بالا ببرد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ ROG KERIS ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

 

بررسی ماوس گیمینگ ASUS ROG KERIS

جذاب و ارگونومیک!

با توجه به ارگونومیک بودن طراحی ماوس ROG KERIS این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون خستگی به استفاده از ماوس بپردازید. ایسوس لوگوی اختصاصی خود را همراه با نورپردازی در قسمت انتهایی ماوس طراحی کرده و جلوه زیبایی به ماوس داده است. از دیگر نقاطی که در آن از نورپردازی استفاده شده می توان به اسکرول اشاره کرد که توانسته زیبایی ماوس را تا چندین برابر بیشتر کند! شرکت ASUS در طراحی و ساخت بدنه ماوس باسیم ROG KERIS از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده است. بدنه طراحی شده این ماوس با توجه به کیفیتی که دارد قادر است در برابر ضربات وارده و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد. در ضمن این مدل ماوس به دلیل برخورداری از مواد اولیه سبک و طراحی لانه زنبوری داخلی از وزن کم تری نسبت به دیگر ماوس ها برخوردار است. طبق اعلام سایت اصلی شرکت این مدل ماوس گیمینگ از وزنی برابر با 62 گرم برخوردار بوده و با توجه به طراحی لانه زنبوری که در داخل ماوس مورد استفاده قرار گرفته باعث شده تا مقاومت و استحکام ماوس نیز تا حد زیادی بالا برود. جهت برقراری ارتباط نیز از رابط سیمی با کیفیت استفاده شده است. رابط استفاده شده در رابط با توجه به روکش باکیفیتی که در اختیار دارد قادر به ارمغان آوردن طول عمر بالایی بوده و با وجود طول مناسب نیز می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که کلیدهای چپ و راست تعبیه شده در این مدل ماوس با روکش PBT ساخته شده اند که باعث می شود تا کلیدها از دوام بالایی در برابر فرسایش و اصطکاک برخوردار باشند. کفی های تفلونی نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت استفاده شده در ماوس سیمی ROG KERIS محسوب می شود که جهت بالا بردن میزان سرعت و عملکرد کاربر اضافه شده است.

 

بررسی ماوس گیمینگ ASUS ROG KERIS

تضمین پیروزی با سوئیچ های قابل تعویض و سنسور پیشرفته!

از ویژگی های مهم و مثبتی که ASUS در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ ROG KERIS مورد استفاده قرار داده می توان به سوئیچ های مستحکم از نوع ROG Micro اشاره کرد. این نوع سوئیچ به صورت انحصاری توسط مهندسان شرکت ایسوس طراحی و با توجه به برخورداری از قابلیت هایی همچون کارکردی سنگین نسبت به دیگر سوئیچ ها قادر است طول عمر و حساسیت بالا به همراه قابلیت مقاومت در برابر عوامل محیطی را به ارمغان آورد. با این ویژگی می توان گفت که این مدل ماوس می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! در ضمن سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمری تا 70 میلیون کلیک را به ارمغان آورده و با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد می تواند برای استفاده تا سالیان سال مناسب باشد! از قابلیت هایی که به منظور بالا بردن میزان طول عمر ماوس استفاده شده نیز می توان به برخورداری تکنولوژی سوئیچ قابل تعویض اشاره کرد. این قابلیت کاربر را قادر می سازد تا در صورت آسیب دیدگی و یا هر دلیل دیگر اقدام به تعویض سوئیچ ها با دیگر سوئیچ های استفاده شده در ماوس های سری ROG ایسوس کند!

شرکت ASUS به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد بازیکن هنگام انجام بازی از حسگر نوری استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ROG KERIS از نوع PWM3389 بوده که توسط شرکت معتبر PIXART طراحی شده است. سنسور نوری استفاده شده در این مدل ماوس از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 16000 DPI بوده تا به بازیکن این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! سنسور پیشرفته ای که در ساخت این مدل ماوس به کار رفته باعث شده تا سرعت ردیابی آن به عدد 400IPS رسیده است! در ضمن با توجه به شتاب 50G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شده تا در هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای روزمره هیچ گونه لگ و یا تاخیری احساس نکنید! در ضمن با توجه به قابلیت تعویض دقت ماوس به وسیله یکی از کلیدهای تعبیه شده این امکان به کاربر داده می شود تا دقت ماوس را بین به صورت دستی تنظیم کرده و به دقت ایده آل خود هنگام انجام بازی های ویدئویی برسد.

 

بررسی ماوس گیمینگ ASUS ROG KERIS

کفی های تفلونی و نورپردازی!

طراحان خوش ذوق شرکت ایسوس جهت روان تر کردن حرکات موس گیمینگ ROG KERIS و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی های PTFE استفاده کرده است. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن، افزایش سرعت پیمایش ماوس تعبیه شده اشاره کرد که قابلیت استفاده بر روی هر سطحی را برای شما فراهم می سازد. از ویژگی هایی که پای ثابت محصولات گیمینگ بوده و باعث می شود تا کاربر ترغیب به تهیه آن شود می توان به نورپردازی حرفه ای اشاره کرد. موس ROG KERIS نیز از قائله مستثنی نبوده و شرکت ایسوس در ساخت آن از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. از ویژگی های نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس می توان به تکنولوژی Aura RGB Lighting، Aura Sync، قابلیت شخصی سازی و افکت های متنوع نورپردازی اشاره کرد. با توجه به قابلیت تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند!

بررسی ماوس گیمینگ ASUS ROG KERIS

قابلیت شخصی سازی و انتخاب نوع نورپردازی نیز کار دشواری نبوده و با بهره مندی از نرم افزار اختصاصی شرکت ASUS می توانید به این قابلیت دست پیدا کنید. نرم افزار اختصاصی ایسوس با عنوان ROG ARMOURY CRATE طراحی شده است. شرکت ایسوس این نرم افزار را علاوه بر نورپردازی، به منظور کنترل عملکرد کلیدهای ماوس نیز عرضه کرده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به کنترل و شخصی سازی نورپردازی قطعاتی که از ویژگی Aura Sync پشتیبانی می کنند بپردازید! با این ویژگی می توان گفت که کاربر قادر به همگام سازی نورپردازی ماوس با دیگر محصولات ایسوس خواهد بود. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که نورپردازی موجود در این مدل ماوس ایسوس مجهز به افکت هایی همچون Static, Breathing, Reactive, Color Cycle, Partition است!

منبع: asus