ماوس گیمینگ ROG Gladius II به دلیل برخورداری از ویژگی ها و قابلیت های فراوان می تواند به عنوان یک اسلحه مخفی در بازی های شوتر اول شخص برای شما کاربرد داشته باشد. این محصول توسط شرکت معتبر و پرطرفدار ASUS طراحی و ساخته شده است. این محصول در واقع نسخه به روز شده مدل قبلی (ROG Gladius) بوده که با توجه به اضافه شدن قابلیت های موجود می تواند عملکرد به مراتب بالاتری را نسبت مدل قبلی خود داشته باشد! سنسور استفاده شده در این مدل ماوس گیمینگ شرکت ایسوس از نوع اپتیکال بوده و با توجه به دقت حداکثری 12000dpi می تواند بالاترین میزان سرعت و دقت را هنگام انجام بازی های ویدئویی به ارمغان بیاورد. در ضمن به منظور بالا بردن هیجان کاربر و زیبایی سیستم گیمینگ از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. در ساخت ماوس گیمینگ ROG Gladius II نیز از طراحی ارگونومیک استفاده شده تا کاربر بدون خستگی و دیگر عوامل اذیت کننده اقدام به استفاده طولانی مدت از این مدل ماوس کند! قابلیت تعویض سوئیچ های اصلی نیز از دیگر ویژگی های موجود در این مدل از ماوس محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ROG Gladius II خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

اوج دقت و سرعت با ماوس گیمینگ ROG Gladius II ایسوس!

طراحی جذاب و ارگونومیک ماوس!

طراحان شرکت ASUS به منظور راحتی بیشتر و منطبق شدن ماوس با دستان کاربر از طراحی ارگونومیک استفاده کرده است. این ویژگی توانسته مدل ROG Gladius II را به یکی از راحت ترین و مناسب ترین ماوس های موجود در بازار تبدیل کند. در ضمن این مدل ماوس گیمینگ ایسوس از قابلیت سازگاری با انواع مختلف بازی های ویدئویی نیز برخوردار است. 7 کلید مختلف نیز در ساخت این مدل ماوس استفاده شده که با توجه به قابلیت برنامه ریزی این امکان را به کاربر می دهد تا برای تسلط بیشتر و تضمین پیروزی خود روی این مدل ماوس حساب ویژه ای باز کند. در ضمن این ماوس از باکیفیت ترین بدنه نیز برخوردار بوده تا قادر باشد در برابر آسیب هایی همچون سقوط از ارتفاع و یا ضربات احتمالی مقاومت زیادی از خود نشان دهد. جهت بالا بردن میزان جذابیت و هیجان کاربر نیز از نورپردازی حرفه ای استفاده شده است. نورپردازی ROG Gladius II را می توانید در دور تا دور، اسکرول و زیر لوگویی مشاهده کرد که در قسمت انتهایی ماوس حک شده است. لوگوی حک شده طرح سری محصولات ROG شرکت ایسوس بوده که بر روی همه محصولات ایسوس قابل مشاهده است! برای برقراری ارتباط ماوس با دستگاه مد نظر کاربر نیز از کابل USB استفاده شده و با توجه به طول مناسب و ماژولار بودن کابل این امکان به کاربر داده می شود تا هنگام انجام بازی های ویدئویی از آزادی عمل بیشتری بهره مند باشد!

اوج دقت و سرعت با ماوس گیمینگ ROG Gladius II ایسوس!

نورپردازی AURA SYNC و سنسور اپتیکال!

از ویژگی هایی که پای ثابت محصولات گیمینگ بوده و باعث می شود تا کاربر ترغیب به تهیه آن شود می توان به نورپردازی حرفه ای اشاره کرد. ماوس گیمینگ ROG Gladius II نیز از قائله مستثنی نبوده و شرکت ایسوس در ساخت آن از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. از ویژگی های نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس می توان به تکنولوژی Aura RGB Lighting، Aura Sync، قابلیت شخصی سازی و افکت های متنوع نورپردازی اشاره کرد. با توجه به قابلیت تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! قابلیت شخصی سازی و انتخاب نوع نورپردازی نیز کار دشواری نبوده و با بهره مندی از نرم افزار اختصاصی شرکت ASUS می توانید به این قابلیت دست پیدا کنید. نرم افزار اختصاصی ایسوس با عنوان ROG Armoury طراحی شده است. شرکت ایسوس این نرم افزار را علاوه بر نورپردازی، به منظور کنترل عملکرد کلیدهای ماوس نیز عرضه کرده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به کنترل و شخصی سازی نورپردازی قطعاتی که از ویژگی Aura Sync پشتیبانی می کنند بپردازید! با این ویژگی می توان گفت که کاربر قادر به همگام سازی نورپردازی ماوس با دیگر محصولات ایسوس خواهد بود.

اوج دقت و سرعت با ماوس گیمینگ ROG Gladius II ایسوس!

حسگر بی نظیر Pixart PMW3360 یکی دیگر از قابلیت هایی است که شرکت ASUS در ساخت ماوس گیمینگ ROG Gladius II بهره برده است. این نوع حسگر باعث می شود تا ماوس حرکات بدون نقص را هنگام انجام بازی های ویدئویی فراهم کند. از دیگر ویژگی هایی که این نوع حسگر می تواند داشته باشد می توان به جلوگیری از حرکات لغزشی که به صورت ناخواسته به وجود می آید اشاره کرد. این ویژگی ها می تواند تسلط کاربر به ماوس را تا چندین برابر افزایش دهد! این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 12000DPI داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن با توجه به شتاب 50G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000 Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند! شرکت ASUS به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس از سوئیچ Omron استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 50 میلیون کلیک باشد! در ضمن ایسوس در ساخت سوئیچ استفاده شده از روکش طلا بهره برده تا از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این ماوس گیمینگ ROG Gladius II از دیگر قابلیت هایی همچون قابلیت سازگاری با ویندوزهای 10 و 11، قابلیت ردگیری با سرعت حداکثری 250 ips و حالت های بازی FPS و MOBA برخوردار است.

منبع: rtings