ایسوس یک کامپیوتر گیمینگ جدید را به سری محبوب Republic of Gamers (یا همان ROG) اضافه کرده است. این محصول جدید، ROG G22 نام دارد و از مشخصات فنی رده بالایی مانند پردازنده اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا RTX 4070 بهره می برد. گیمرها می توانند بر روی کیس اسمبل شدۀ ایسوس ROG G22 برای اجرای انواع بازی های AAA حساب کنند!

بررسی کامپیوتر دسکتاپ ایسوس ROG G22

در کامپیوتر دسکتاپ ایسوس ROG G22 شاهد استفاده از یک مجموعه سخت افزاری قدرتمند در یک کیس ساده اما زیبا و جذاب هستیم. کیس این کامپیوتر ابعاد بسیار جمع و جوری دارد و گنجایش داخلی آن 10 لیتر اعلام شده است. به این ترتیب برای استفاده از این کامپیوتر نیازمند فضای زیادی در اتاق خود نخواهید بود و می توانید حتی آن را به راحتی بر روی میز و در کنار مانیتور قرار دهید!

بر اساس اعلام رسمی ایسوس، کامپیوتر دسکتاپ ROG G22 برای گیمرها و تولید کنندگان محتوا تولید شده است و می تواند به عنوان یک سیستم گیمینگ یا ورک استیشن مورد استفاده قرار گیرد. در این کامپیوتر آماده از پردازنده اینتل Core i7-13700F با 30 مگابایت حافظه کش استفاده شده است. علاوه بر این، 16 مگابایت حافظه رم DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز (از نوع SO-DIMM) در این کامپیوتر استفاده شده که امکان ارتقای آن تا 32 گیگابایت هم وجود دارد.

بررسی کامپیوتر دسکتاپ ایسوس ROG G22

یکی از مزایای خرید این مدل از کامپیوتر دسکتاپ ایسوس مجهز بودن آن به کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4070 است. این کارت گرافیک جزء مدل های قدرتمند انویدیا به شمار می آید و از فناوری پیشرفتۀ Ray Tracing (رهگیری پرتو) به خوبی پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی بازی های AAA را با این کامپیوتر رومیزی اجرا کنید. اصطلاح «بازی های AAA» برای گیمرها آشنا است، اما بد نیست به این نکته اشاره کنیم که این اصطلاح به بازی های روز و منتشر شده توسط کمپانی های بزرگ و اصلی اطلاق می شود. مثلاً بازی های سری کال آف دیوتی جزء بازی های AAA به حساب می آید.

علی رغم مجهز بودن به سخت افزار قدرتمند، کامپیوتر دسکتاپ ROG G22 در مقایسه با مدل های دیگر ایسوس، مانند مدل G21 Huracan، ابعاد جمع و جورتری دارد. به طور دقیق تر باید گفت که سایز این مدل در مقایسه با قبل تا 40 درصد کاهش پیدا کرده است. یک سمت بدنه این کیس نیز از شیشه ساخته شده و شما می توانید قطعات داخلی آن را ببینید. لازم به ذکر است که کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ ایسوس ROG G22 از نورپردازی Aura Sync RGB با قابلیت شخصی سازی به طور کامل پشتیبانی می کند. شما می توانید رنگ و افکت نورپردازی این کیس را با سایر تجهیزات گیمینگ خود سینک کرده و از بازی کردن لذت بیشتری ببرید.

بررسی کامپیوتر دسکتاپ ایسوس ROG G22

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت کامپیوتر دسکتاپ ایسوس ROG G22 در حدود 2410 دلار اعلام شده است. این محصول هم اکنون از طریق وب سایت رسمی ایسوس، آمازون و فروشگاه های خرده فروشی تابع ایسوس برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

منبع : gizmochina