ایسوس یک عضو جدید را به خانوادۀ مانیتورهای سری ProArt خود اضافه کرده است. این مانیتور با نام کامل ASUS ProArt PA32UCXR معرفی شده و از پنل مینی ال ای دی قدرت می گیرد. بر اساس اعلام رسمی شرکت ایسوس، مانیتور PA32UCXR اولین مانیتور مینی ال ای دی دنیا است که به رنگ سنج داخلی مجهز است و توانایی دستیابی به روشنایی حیرت انگیز 1600 نیت را دارد!

معرفی مانیتور ایسوس مدل ProArt PA32UCXR

این مانیتور خانوادۀ ProArt ایسوس را گسترده تر از قبل می کند. از جمله مدل های پرطرفدار این سری می توان به ProArt PA24US و Cinema PQ07 اشاره کرد. در ادامه با مشخصات کلیدی مانیتور ایسوس پرو آرت PA32UCXR بیشتر آشنا خواهید شد.

مشخصات کلیدی مانیتور ایسوس پرو آرت PA32UCXR

این مانیتور جدید با سایز 31.5 اینچ عرضه شده است و از رزولوشن 3840x2160 پیکسل پشتیبانی می کند. این میزان رزولوشن کیفیت عالی تصاویر این دستگاه را تضمین می کند و کوچکترین جزئیات را نیز با وضوحی ایده آل به نمایش می گذارد. این مانیتور دارای 2304 ناحیۀ نور پس زمینه است و علاوه بر روشنایی، کنتراست چشمگیری را نیز ارائه می دهد.

مانیتور ایسوس ProArt PA32UCXR از عمق رنگ حقیقی 10 بیت پشتیبانی می کند و دقت رنگ بالایی دارد. این مانیتور 97 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد و توانایی نمایش چندین ترکیب رنگ متفاوت و متنوع را دارد. از این جهت این مانیتور برای کاربران حرفه ای، طراحان و گرافیست ها انتخاب بسیار مناسبی است.

معرفی مانیتور ایسوس مدل ProArt PA32UCXR

مانیتور ایسوس پرو آرت PA32UCXR به طور کارخانه ای کالیبره شده و دلتا E آن کمتر از 1 است. این مشخصات دقت رنگ عالی این مانیتور را برای کاربران حرفه ای تضمین می کند. به خصوص کسانی که به طور جدی در زمینه های تولید محتوا، عکاسی، ادیت ویدئو و دیجیتال آرت فعالیت می کنند، می توانند بر روی رنگ های دقیق و طبیعی این مدل حساب ویژه ای باز کنند.

معرفی مانیتور ایسوس مدل ProArt PA32UCXR

نکته قابل توجه دیگر در مورد مانیتور PA32UCXR، طراحی ارگونومیک آن است. شما می توانید شیب عمودی صفحه نمایش این مانیتور را در زوایای مختلف تنظیم کنید تا به بهترین زاویه دید آن دسترسی پیدا نمایید. همچنین این مانیتور دارای یک شیلد کناری است که هم از بازتاب نور محیط بر روی صفحه نمایش جلوگیری می کند و هم باعث می شود تا تمام تمرکز شما بر روی تصویر و رنگ ها معطوف شود. این شیلد در هنگام طراحی های حساس و ظریف به کمک شما خواهد بود.

معرفی مانیتور ایسوس مدل ProArt PA32UCXR

مانیتور ایسوس پرو آرت ProArt PA32UCXR قرار است در سه ماهه چهارم سال 2023 راهی بازار شود. هنوز قیمت این مدل به طور رسمی از جانب ایسوس اعلام نشده است، اما پیش بینی می شود که این مانیتور قیمت بالایی داشته باشد. چرا که مدل هم ردۀ این مانیتور (ProArt PA32UCG-K) با قیمت 2999 دلار بر روی وب سایت آمازون قرار دارد. چنانچه به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه علاقه دارید، می توانید ظرف چند هفتۀ آتی به وب سایت رسمی ایسوس مراجعه کنید.

منبع: gizmochina