از رده بالاترین و حرفه ای ترین مانیتورهای تولیدی شرکت ایسوس می توان به مانیتور ProArt PA278QV اشاره کرد. با استفاده از این مدل مانیتور طراحان، هنرمندان و ... می توانند فرصت خلق بی نظیرترین آثار خود را داشته باشند! ایسوس در ساخت این مدل مانتیور از پنل IPS مات و رزولوشن 2560x1440 استفاده کرده و با توجه به طیف رنگی 100 درصدی sRGB قادر به نمایش درآوردن 16.7 میلیون رنگ خواهد بود! این مانیتور برای کاربرانی که قصد جلوگیری از هزینه های اضافی دارند نیز بهترین گزینه بوده و با توجه به برخورداری از 2 عدد اسپیکر 2 واتی و جک صوتی 3.5 میلی متری می تواند نیاز کاربران برای تهیه اسپیکر جداگانه را تا حد زیادی برطرف کند! همچنین زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه ای و رفرش ریت 75 هرتزی می تواند برای ادیت و یا حتی انجام بازی های ویدئویی مناسب باشد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور ProArt PA278QV ایسوس خواهیم پرداخت پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

خلق بی نظیرترین آثار با مانیتور ASUS مدل ProArt PA278QV

قابلیت نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت!

طراحان مانیتور ProArt PA278QV ایسوس جهت به تصویر کشیدن تصاویر به صورت زنده و جذاب از قابلیت هایی همچون ارائه طیف های رنگی 100 درصدی sRGB و 100 درصدی Rec. 709 استفاده کرده اند! در ضمن به منظور مشاهده اسناد و آثار هنری از قابلیت مقیاس مجازی ASUS Quick Fit استفاده شده است. این قابلیت باعث می شود تا مانیتور خطوط راهنمایی اسنادی که آماده برای چاپ شدن هستند را پس از ظاهر شدن دقیقا به همان اندازه چاپ، نشان دهد. ارائه تصاویر باورپذیر و دقت رنگی ∆E<2 از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در مانیتور ProArt PA278QV ایسوس بوده و این قابلیت به لطف باز تولید شفاف، خالص و دقیق فام (Hue) به وجود آمده و می تواند تصاویر را به واقعی ترین شکل ممکن به نمایش دربیاورد! شرکت ایسوس جهت به وجود آوردن حالت های متعدد طیف رنگی از فناوری اختصاصی ProArt Preset استفاده کرده است. این فناوری به شما این امکان را خواهد داد تا برای تنظیم طیف های رنگی مختلف اقدام کنید. مانیتور ProArt PA278QV ایسوس با توجه به برخورداری از فناوری ProArt Preset به تدوین گرها و یا کاربرانی که به دنبال ویرایش تصاویر خود هستند این اجازه را می دهد که نیازهای خود را به طور کامل برطرف کنند.

خلق بی نظیرترین آثار با مانیتور ASUS مدل ProArt PA278QV

از دیگر ویژگی های کاربردی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت ایسوس استفاده شده می توان به قابلیت ProArt Palette اشاره کرد. این قابلیت شما را قادر می سازد تا بتوانید اقدام به تنظیم کردن میزان نور (Gamma)، دمای رنگ (Temperature)، اسلایدر (Grayscale) و فام رنگ ها کنید. برای دست یابی به این قابلیت می تواند از طریق منوی تنظیمات مانیتور اقدام کنید. مانیتور گیمینگ ProArt PA278QV ایسوس با توجه به برخورداری از این قابلیت، نسبت به مدل های قبلی ابزارهای دقیق تری در اختیار کاربر قرار می دهد. این مدل مانیتور علاوه بر فناوری های اختصاصی از دیگر فناوری های کاربردی همانند Low Blue Light، ProArt Chroma Tune، VRR ، HDCP، QuickFit، Trace Free و Motion Sync نیز بهره برده تا به کاربر این امکان را بدهد که علاوه بر برخورداری از بالاترین کیفیت تصویر بتواند بدون نگرانی بابت خستگی و یا آسیب های چشمی مدت زمان طولانی از این مانیتور استفاده کند.

Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن شوید!

پاسخ گویی مناسب و ارائه تصاویر روان!

مانیتور ProArt PA278QV ایسوس به لطف مدت زمان پاسخ گویی 5 میلی ثانیه قادر خواهد بود مناسب ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن به تصویر بکشد. در ضمن این مانیتور از نرخ تازه سازی 75 هرتزی نیز برخوردار بوده که به شما این امکان را می دهد تا هنگام تماشای فیلم بتوانید تصاویر روان تری را مشاهده کنید. این مدل مانیتور از پنل IPS در سایز 27 اینچی بهره برده تا از جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (2560x1440) پیکسل لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته و کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست استاندارد 1000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! این مدل از مانیتور شرکت ایسوس دارای روشنایی 350 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد.

خلق بی نظیرترین آثار با مانیتور ASUS مدل ProArt PA278QV

می توان گفت این مدل از مانیتور با توجه به کالیبره شدن قبل از عرضه و دریافت گواهینامه Calman قادر است بالاترین استانداردها را در به نمایش درآوردن دقت رنگ داشته باشد! لازم به ذکر است که تمامی مانیتورهای سری ProArt ایسوس پس از گذراندن آزمایش های کنترل کیفیت سخت گیرانه روانه بازار می شوند. با توجه به این ویژگی  کاربر تصاویر به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با بالاترین دقت و تنوع رنگ مشاهده خواهد کرد.  ASUS جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، این مدل مانیتور خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مانیتور شامل 1 عدد پورت DisplayPort 1.2، 1 عدد پورت HDMI 1.4، 4 عدد USB HUB (USB 3.2 Gen 1 Type-A)، 1 عدد Dual-Link DVI، ورودی صدای PC و جک هدفون است. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور ProArt PA278QV ایسوس دارای فرکانس افقی از 30 تا 112 کیلوهرتز و فرکانس عمودی از 76 تا 75 هرتز بوده و از قابلیت پشتیبانی از VESA بهره می برد.

منبع: asus