برای اینکه بتوانید فیلم های سینمایی را در ابعاد بزرگ در خانه تماشا کنید، مجبور نیستید تا با صرف هزینه ای سنگین، یک پروژکتور خانگی بزرگ را خریداری کنید! در عوض می توانید به سراغ خرید پروژکتور قابل حمل ایسوس P3E بروید! این پروژکتور ابعاد فوق العاده کوچک (به اندازه یک کیف CD) و وزنی در حدود 550 گرم دارد و فیلم های مورد علاقه شما را با سایز ایده آل 200 اینچ به نمایش می گذارد! حتی می توانید این پروژکتور را در کیف یا کوله پشتی خود بگذارید و آن را برای تماشای فیلم دسته جمعی به خانه دوستانتان ببرید! ضمن این که ویدئو پروژکتور ایسوس P3E از رزولوشن WXGA و روشنایی 800 لومن برخوردار است و کیفیت تصویر مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد.

ویدئو پروژکتور Asus P3E

فوق العاده کوچک و سبک!

ویدئو پروژکتور خانگی ایسوس P3E را می توانید در هر جایی برای نمایش عکس، ویدئو، فیلم و هر نوع محتوای دیگری مورد استفاده قرار دهید. این پروژکتور 13 سانتی متر عرض، 15 سانتی متر طول و 4.3 سانتی متر ضخامت دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. همچنین با توجه به وزن 550 گرمی این پروژکتور، کار سختی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. قابل حمل بودن ویدئو پروژکتور Asus P3E یک مزیت دیگر هم دارد و آن، نجات یافتن از مراحل سخت و زمانبر نصب و راه اندازی دستگاه است! به عبارت دیگر فقط کافی است تا این پروژکتور خانگی را بر روی یک میز کوچک یا هر نوع سطح صاف دیگری قرار دهید، دستگاه منبع پخش را به آن متصل کنید و از نمایش تصاویر لذت ببرید! در زیر بدنه ویدئو پروژکتور ایسوس P3E یک پایه تاشو نیز تعبیه شده است که می توان آن را در دو سطح مختلف قرار داد و ارتفاع پروژکتور را تنظیم کرد.

ویدئو پروژکتور Asus P3E

مجهز به پورت MHL برای اتصال با سیم به گوشی

بر روی پنل پشتی ویدئو پروژکتور خانگی ارزان ایسوس P3E یک پورت VGA برای اتصال به کامپیوتر و دستگاه های آنالوگ و یک پورت HDMI برای اتصال به لپ تاپ و دستگاه های دیجیتال تعبیه شده است. پورت HDMI این پروژکتور از فناوری MHL هم پشتیبانی می کند. این فناوری به شما اجازه می دهد تا گوشی اندرویدی خود را از طریق کابل MHL به پروژکتور متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را از گوشی به صورت مستقیم با پروژکتور به نمایش بگذارید. این ویژگی امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد! به عنوان مثال می توانید بازی های اندرویدی را در سایز بزرگ 200 اینچ بر روی پرده پروژکتور تجربه کنید یا عکس های ثبت شده با گوشی را در سایز بزرگ به اعضای خانواده تان نشان دهید!

دیگر پورت های ویدئو پروژکتور ایسوس P3E شامل یک جک هدفون 3.5 میلی متری، یک پورت USB (با قابلیت شارژدهی 5V/1.5A) و پورت DC (برای اتصال به برق) می شود. توجه داشته باشید که این مدل فاقد باتری داخلی است و حتماً باید به برق شهری متصل شود.

ویدئو پروژکتور Asus P3E

اسپیکر داخلی با تکنولوژی سونیک مستر ایسوس

شرکت ایسوس در ویدئو پروژکتور مدل P3E از اسپیکر داخلی با فناوری انحصاری SonicMaster استفاده کرده است. این فناوری به صدا عمق بیشتری می دهد و آن را تقویت می کند. به طوری که می توانید از کیفیت صدای سینمایی ویدئو پروژکتور ایسوس P3E در هنگام تماشای فیلم لذت ببرید!

ویدئو پروژکتور Asus P3E

در مجموع می توان مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور Asus P3E را به صورت زیر خلاصه کرد:

•    منبع نوری LED با طول عمر عالی 30000 ساعته
•    ارائه تصاویر با رزولوشن WXGA و شدت روشنایی 800 لومن
•    نصب و راه اندازی سریع با بهره بردن از قابلیت های روشن/ خاموش شدن آنی و تصحیح کیستون اتوماتیک
•    لنز اولترا شورت ترو با قابلیت ارائه سایز تصویر 200 اینچ از فاصله 3.4 متری
•    مجهز بودن به پورت های HDMI (سازگار با MHL)، VGA و جک هدفون
•    اسپیکر داخلی با بهره بردن از فناوری انحصاری سونیک مستر ایسوس
•    طراحی جمع و جور و وزن سبک

اگر شما هم قصد دریافت قیمت و خرید ویدئو پروژکتور ایسوس P3E را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید با ثبت سفارش خود در وب سایت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره، طعم شیرین یک خرید اینترنتی مطمئن را بچشید!

منبع: asus