ویدئو پروژکتور ایسوس P3B یکی از مدل های قابل حمل پیشرفته و کاربردی است که امکان نمایش تصویر در هر جایی را به شما می دهد. این پروژکتور به لنز اولترا شورت ترو و باتری داخلی مجهز است و ابعاد و وزن بسیار پایینی دارد. به طور دقیق تر باید گفت که ابعاد این پروژکتور در حدود یک کیف CD است و به سادگی هر چه تمام تر می توانید آن را با خود به همراه داشته باشید. ویدئو پروژکتور ایسوس P3B به منبع نور LED مجهز است و مشخصات آن شامل رزولوشن WXGA و روشنایی 800 لومن می شود. در ادامه با ویژگی های این پروژکتور بیشتر آشنا می شوید.

پروژکتور قابل حمل ایسوس P3B با باتری 12000mAh

تصاویر شفاف و واضح

با خرید پروژکتور ایسوس P3B می توانید به روشنایی خروجی حداکثر 800 لومن دست پیدا کنید. این پروژکتور 100 درصد از محدوده رنگ NTSC را پوشش می دهد و وضوح تصویر WXGA (1280x800) را ارائه می دهد. مجهز بودن به منبع نور LED نیز بر روی کیفیت تصویر مناسب این ویدئو پروژکتور تأثیر داشته است. لازم به ذکر است که منبع نوری LED ویدئو پروژکتور خانگی ایسوس P3B تا 30000 ساعت عمر می کند و به همین دلیل هزینه های نگهداری از این دستگاه برای شما بسیار پایین خواهد بود.

تصاویر شفاف و واضح با پروژکتور قابل حمل ایسوس P3B

فوق العاده قابل حمل!

بدنه فوق باریک و وزن سبک ویدیو پروژکتور ایسوس P3B باعث شده است تا این دستگاه به یکی از مدل های قابل حمل پرطرفدار بازار تبدیل شود. این پروژکتور با ابعاد 153.5x43x131.2 میلی متر و وزن حدود 750 گرم عرضه شده است و به سادگی در کیف دستی یا کوله پشتی شما جا می شود!

پروژکتور قابل حمل ایسوس P3B

3 ساعت نمایش بدون وقفه

از آنجایی که ویدئو پروژکتور خانگی ارزان ایسوس P3B دارای باتری داخلی است، برای استفاده از آن نیازی به حمل کابل برق ندارید. باتری به کار رفته در این پروژکتور از ظرفیت ایده آل 12000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و شارژ کامل آن برای 3 ساعت نمایش بدون وقفه فیلم و ویدئو کفایت می کند. به این ترتیب در هر جایی که هستید (بدون نیاز به منبع برق)، می توانید به نمایش محتوای مورد نظرتان بپردازید.
ظرفیت باتری ویدیو پروژکتور ایسوس P3B به اندازه ای است که شما می توانید از این دستگاه در نقش یک پاوربانک استفاده کنید! پس گوشی هوشمند خود را به پورت USB این پروژکتور متصل کرده و آن را با سرعتی مناسب شارژ نمایید!

سه ساعت نمایش بدون وقفه با پروژکتور قابل حمل ایسوس P3B

امکان دستیابی به سایز تصویر 200 اینچ

ویدئو پروژکتور Asus P3B به یک لنز اولترا شورت ترو (برد فوق العاده کوتاه) مجهز است و از فاصله ای کوتاه، تصاویری بزرگ را برای شما به ارمغان می آورد. سایز تصویر خروجی این پروژکتور خانگی بین 30 تا 200 اینچ قابل تنظیم است. برای این منظور فاصله ویدئو پروژکتور ایسوس P3B نسبت به پرده پروژکتور باید بین 0.51 تا 3.4 متر باشد.

امکان دستیابی به سایز تصویر 200 اینچ با پروژکتور قابل حمل ایسوس P3B

تنظیم فوری ارتفاع

در پنل پایینی ویدئو پروژکتور ایسوس P3B دو پایه تاشو تعبیه شده است که با بهره بردن از آنها می توانید ارتفاع پروژکتور را به سرعت تنظیم کنید. این ویژگی شما را از صرف هزینه برای خرید پایه پروژکتور بی نیاز می کند. همچنین از آنجایی که ویدیو پروژکتور ایسوس P3B از قابلیت تصحیح کیستون اتوماتیک برخوردار است، برای تنظیم زاویه تصویر بر روی پرده نمایش کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. به عبارت دیگر اگر بر اثر باز کردن پایه ها تصویر بر روی پرده نمایش حالت ذوزنقه ای پیدا کرد، پروژکتور به صورت اتوماتیک این وضعیت را تصحیح می کند و قاب را به حالت مستطیلی برمی گرداند.

تنظیم فوری ارتفاع در پروژکتور قابل حمل ایسوس P3B

امکانات ارتباطی متعدد

با اینکه ویدئو پروژکتور Asus P3B یک مدل قابل حمل و کوچک است، اما پورت های متعددی در پنل پشتی آن تعبیه شده است. این پورت ها شامل VGA (برای اتصال به کامپیوتر و دستگاه های آنالوگ) و HDMI/MHL (برای اتصال به لپ تاپ، گوشی و تبلت) می شود. همچنین این پروژکتور به درگاه USB 2.0 و کارت ریدر microSD است و توانایی نمایش محتوا از روی حافظه های جانبی را دارد. در این حالت نیازی به اتصال پروژکتور به هیچ دستگاه خاصی وجود ندارد و نمایش محتوا به صورت مستقیم از روی فلش مموری یا کارت حافظه میکرو اس دی انجام می شود. لازم به ذکر است که با خرید دانگل وایرلس ایسوس به صورت جداگانه، می توانید ویدئو پروژکتور ایسوس P3B را به وای فای هم مجهز کنید.

امکانات ارتباطی متعدد پروژکتور قابل حمل ایسوس P3B

مشخصات بالا ویدئو پروژکتور ایسوس P3B را به یکی از مدل های قابل حمل محبوب در بازار تبدیل کرده اند. اگر شما هم قصد دریافت قیمت و خرید پروژکتور ایسوس P3B را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: asus