در جریان مراسم Computex 2023، ایسوس از کروم بوک کاملاً جدید Chromebook CM34 Flip رونمایی کرده است. این لپ تاپ قابل تبدیل از قابلیت چرخش و باز شدن 360 درجه ای بهره می برد و در آن از سخت افزار ساخت AMD استفاده شده است. صفحه نمایش لمسی 14 اینچی این کروم بوک از نسبت تصویر 16:10 پشتیبانی می کند و در سه سمت آن از قاب باریک NanoEdge استفاده شده است. این نوع طراحی باعث شده تا فضای در دسترس بر روی صفحه نمایش، به حداکثر مقدار ممکن برسد. برای آشنایی بیشتر با کروم بوک ایسوس CM34 Flip ادامه متن را از دست ندهید.

بررسی لپ تاپ ایسوس Chromebook CM34 Flip

کروم بوک ایسوس CM34 Flip به پردازنده AMD Ryzen 5 7520C مجهز شده است. این برای اولین بار است که از پردازنده های سری Ryzen 7020 C در یک کروم بوک استفاده می شود. این پردازنده دارای 4 هسته، 8 رشته، گرافیک مجتمع Radeon 610M و توان حرارتی 15 وات بهره می برد. همچنین پردازنده 7520C به 6 مگابایت کش مجهز است و فرکانس پایه و افزایشی آن به ترتیب 2.8 و 4.3 گیگاهرتز اعلام شده است.

جدیدترین محصول ایسوس از 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی PCIe M.2 SSD نیز بهره می برد. کروم بوک CM34 Flip از وب کم فول اچ دی با کاور فیزیکی (جهت حفظ حریم شخصی کاربر) برخوردار است و به منظور ارتقای امنیت، به سنسور اثر انگشت مجهز شده است. شما می توانید با خرید این کروم بوک، از اسپیکرهای استریوی تحت لیسانس هارمن کاردن بهره مند شوید!
پشتیبانی از شبکه پر سرعت وای فای 6 و طول عمر باتری 13 ساعته از دیگر مشخصات کاربردی لپ تاپ قابل تبدیل ایسوس CM34 Flip به حساب می آیند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که تمام بخش هایی از این دستگاه که قابل لمس شدن هستند، مانند کیبورد، تاچ پد و استراحت گاه مچ دست از روکش ضد میکروب بهره می برند. این روکش محافظ باکتری ها و آلودگی های محیطی را از سطح دستگاه دور می کند.

بررسی لپ تاپ ایسوس Chromebook CM34 Flip

کروم بوک جدید ایسوس همراه با یک کیبورد با نور پس زمینه و ارتفاع کلید 1.4 میلی متر ارائه شده است. تاچ پد این دستگاه نیز 5.55 اینچ سایز دارد. در این لپ تاپ قابل تبدیل از لولای ErgoLift با قابلیت چرخش 360 درجه استفاده شده است که به شما اجازه می دهد تا لپ تاپ خود را به یک تبلت تبدیل کنید و با قلم لمسی با آن کار کنید. بر اساس اعلام ایسوس، قلم استایلوس سازگار با کروم بوک CM34 Flip فقط با 15 ثانیه شارژ، تا 45 دقیقه قابل استفاده خواهد بود. زمانی که به این قلم لمسی نیاز ندارید، می توانید آن را در اسلات تعبیه شده در بدنه کروم بوک قرار دهید. در این حالت قلم لمسی به صورت اتوماتیک شارژ می شود.

بررسی لپ تاپ ایسوس Chromebook CM34 Flip

پورت های ارتباطی کروم بوک ایسوس Chromebook CM34 Flip شامل موارد زیر می شوند:

•    دو پورت USB-C 3.2 نسل 2
•    یک پورت USB 3.2 نسل 2 تایپ A
•    یک کارت خوان microSD
•    یک پورت HDMI 2.1
•    جک صدای 3.5 میلی متری
•    اسلات قفل کنسینگتون

ایسوس در مورد قیمت کروم بوک CM34 Flip اطلاعاتی را ارائه نداده است. پیش بینی می شود این محصول جدید از نیمه دوم سال 2023 راهی بازارهای جهانی شود.

منبع: techspot