از نمونه محصولات سری Cerberus شرکت ASUS می توان به هدست گیمینگ مدل Cerberus V2 اشاره کرد. این سری از محصولات شرکت ایسوس با هدف رفع نیاز گیمرها و برطرف کردن نواقص هدست های نسل قبل تولید و روانه بازارهای جهانی شده اند. این مدل هدست با برخورداری از طراحی ارگونومیک می تواند امکان استفاده طولانی مدت هدست را برای کاربر به ارمغان بیاورد. طراحی ارگونومیک این مدل هدست گیمینگ شامل بالشتک های مخصوص به همراه هدبند فلزی می شود. از دیگر ویژگی هایی که موجب می شود تا کاربر بدون چالشی خاص اقدام به استفاده طولانی مدت از هدست کند نیز می توان به ابعاد و وزن مناسب اشاره کرد. برای انجام مکالمه به صورت واضح و شفاف نیز از یک میکروفون حساس و باکیفیت استفاده شده است. جهت پوشش بیشتر سلیقه های کاربران این هدست در 3 رنگ مختلف آبی، قرمز و سبز طراحی شده است. صدای طبیعی این مدل هدست نیز به دلیل بهره مندی از درایورهای 53 میلی متری به وجود آمده و می تواند رضایت کاربر را به همراه داشته باشد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ Cerberus V2 ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی هدست گیمینگ ASUS مدل Cerberus V2

ویژگی های طراحی هدست گیمینگ!

شرکت ایسوس در ساخت نسل قبلی هدست های سری Cerberus از هدبندهای پلاستیکی استفاده کرده بود. هدبندهای پلاستیکی به دلیل مقاومت و کیفیت پایین برای استفاده طولانی مدت گزینه مناسبی نبوده و باعث می شود تا کاربر برای تهیه هدست مجبور به صرف هزینه های اضافی شود. ایسوس در ساخت سری جدید این نوع هدست ها از هدبندهای فلزی (استیل) استفاده کرده است. این نوع هدبندها به دلیل مقاومت بالا (تا 70 درصد)، وزن کم تر (تا 60 درصد) و حجم کم تر (تا 70 درصد باریک تر) توانسته اند راحتی و آسایش کاربر را تا حد زیادی بالا ببرند. از دیگر ویژگی های هدبند استفاده شده نیز می توان به امکان استفاده طولانی مدت بدون احساس خستگی و ناراحتی اشاره کرد. بالشتک های مخصوص نیز از دیگر ویژگی های طراحی هدست گیمینگ Cerberus V2 ایسوس محسوب می شود. بالشتک های استفاده شده در این مدل هدست به صورت حلقوی طراحی شده تا قادر به پوشش دادن فضای اطراف گوش به صورت کامل باشند. این ویژگی نیز باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا گوش دادن به موسیقی از فضای صوتی بهتری بهره مند شود. میکروفون های اضافه شده در این مدل هدست را نیز می توانید بر روی کاپ چپ و کابل رابط هدست مشاهده کنید!

بررسی هدست گیمینگ ASUS مدل Cerberus V2

مجهز به درایورهای 53 میلی متری و میکروفون حساس!

شرکت ASUS در ساخت هدست گیمینگ Cerberus V2 از درایورهای 53 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 53 میلی متری این مدل هدست باعث می شود تا شما هنگام انجام بازی های ویدئویی مختلف از صدایی شفاف تر و باکیفیت تری بهره مند شوید. در واقع چون اندازه درایور با میزان صدای تولید شده در هدست رابطه مستقیم داشته و اندازه درایور هر چقدر بزرگ تر باشد صدای تولید شده با کیفیت بالا و بیس بیشتری به گوش شما خواهد رسید! درایور استفاده شده در این مدل هدست از نوع ASUS Essence بوده و با توجه به قابلیت های کاربردی که در اختیار دارد قادر است صدای تولید شده را علاوه بر تفکیک صدا در انواع فرکانس ها (بالا، متوسط و پایین) می تواند موجب پایین آمدن تداخل بین دامنه های فرکانس شود! در نتیجه این ویژگی می تواند صدایی با بالاترین وضوح را به ارمغان بیاورد! در ضمن درایورهای این مدل هدست از امپدانس 32 اهم برخوردار است. این ویژگی نیز باعث می شود تا صداهای تولید شده در هدست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت بالا و فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 هزار هرتز اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

بررسی هدست گیمینگ ASUS مدل Cerberus V2

از امکاناتی که جهت برقراری مکالمه در ساخت هدست گیمینگ Cerberus V2 استفاده شده نیز می توان به میکروفون های حساس و باکیفیت اشاره کرد. میکروفون های تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت تنظیم می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای برقراری ارتباط به صورت صوتی باشد. میکروفون اصلی این مدل هدست بر روی کاپ چپ هدست قابل مشاهده بوده و میکروفون دوم این هدست نیز بر روی کنترلر موجود بر روی کابل محصول اضافه شده است. از ویژگی های موجود در میکروفون نیز می توان به حساسیتی برابر با -40 dB (میکروفون اصلی) -45 dB (میکروفون تعبیه شده بر روی کنترلر) و فرکانس پاسخ گویی از 50 تا 10 هزار هرتز (میکروفون اصلی) 50 تا 100 هرتز (میکروفون تعبیه شده بر روی کنترلر) اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدای خود را هنگام برقراری تماس های تصویری، صوتی و یا چت کردن با هم تیمی های خود در داخل بازی با بالاترین وضوح و بالاترین شفافیت انتقال دهید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هدست گیمینگ Cerberus V2 ایسوس از دیگر قابلیت ها و امکاناتی همچون رابطی از نوع جک 3.5 میلی متری با قابلیت سازگاری با انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر شخصی و انواع کنسول نیز برخوردار است!

منبع: asus