از پیشرفته ترین و برترین کیبوردهای تولیدی شرکت ایسوس می توان به سری کیبوردهای Cerberus اشاره کرد. این سری از کیبورد با هدف رفع نیاز گیمرهای حرفه ای طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است. از پرچمداران این سری از کیبوردها نیز می توان به مدل Cerberus Mech اشاره کرد. این مدل کیبورد به لطف برخورداری از قابلیت ها و امکانات متعدد توانسته به این لقب دست پیدا کند. از ویژگی ها و قابلیت های مهم این کیبورد گیمینگ حرفه ای ایسوس می توان به سوئیچ های مکانیکی با طول عمر بالا، سیستم نورپردازی RGB، فناوری آنتی گوستینگ، قابلیت اجرای دستورات به صورت همزمان، کلیدهای مالتی مدیا و ... اشاره کرد. ایسوس جهت برقراری ارتباط نیز از پورت USB استفاده کرده و با توجه به طول مناسب کابل می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در ضمن تعداد 107 کلید باکیفیت دیگر نیز علاوه بر کلیدهای مالتی مدیا بر روی کیبورد گیمینگ Cerberus Mech تعبیه شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد گیمینگ شرکت ASUS خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

4کیبورد گیمینگ Cerberus Mech RGB ایسوس، از پرچمداران سری کیبوردهای Cerberus

کیبورد گیمینگ asus cerberus mech rgb: ساده اما هوشمند!

طراحی هوشمند و ساده یکی از ویژگی هایی است که مهندسان ASUS در ساخت کیبورد گیمینگ Cerberus Mech مورد استفاده قرار داده اند. این مدل کیبورد برخلاف طراحی ساده از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار بوده تا برای انجام بازی های ویدئویی بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. چینش کلیدهای این کیبورد نیز همانند دیگر کیبوردهای موجود در بازار از نظم خاصی برخوردار هستند. طراحان این مدل کیبورد جهت بالا بردن میزان جذابیت از نورپردازی و حک کردن برند و سری محصولات Cerberus استفاده کرده اند. نورپردازی اضافه شده در زیر تمامی کلیدها قابل مشاهده بوده و برند حک شده را نیز می توانید در قسمت راست بخش بالایی کیبورد مشاهده کنید. ابعاد استاندارد و وزن 1.25 کیلوگرمی نیز علاوه بر اشغال کم ترین فضا، امکان حمل راحت را نیز برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. ایسوس به منظور برقراری اتصال کیبورد با سیستم کامپیوتری از یک پورت USB و کابل باکیفیت استفاده کرده است. کابل استفاده شده در این مدل کیبورد با روکش مقاوم بافته شده تا مقاومت بیشتری داشته باشد. تعداد 113 کلید نیز در ساخت کیبورد گیمینگ Cerberus Mech مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به برخورداری از کلیدهای مالتی مدیا، امکان کنترل مدیای در حال پخش بدون انجام کارهای اضافی را برای کاربر فراهم می کند.

کیبورد گیمینگ asus cerberus mech rgb: ساده اما هوشمند!

سوئیچ های بادوام و نورپردازی RGB

از ویژگی های مثبت و مهمی که شرکت ASUS در ساخت کیبورد گیمینگ Cerberus Mech مورد استفاده قرار داده می توان به بهره مندی از سوئیچ های مکانیکی اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع RGB Kaihua بوده و با توجه به ویژگی های خاصی که در اختیار دارد می تواند رضایت کاربر را تا حد زیادی جلب کند. از ویژگی های سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به کلیک های دقیق با صدای ناچیز به همراه عمر بالا و فید بک قدرتمند اشاره کرد. طبق اعلام سایت شرکت لاجیتک سوئیچ های مکانیکی استفاده شده در این مدل کیبورد از عمر استاندارد 70 میلیون کلیک برخوردار بوده و به همین دلیل می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده گیمرهای حرفه ای باشد. شرکت ایسوس به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ Cerberus Mech از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! این نوع نورپردازی به گونه ای طراحی شده تا هر یک از کلیدها قادر باشند به صورت مجزا از هم تمامی رنگ ها را نمایش دهند! از ویژگی های جذاب نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت پشتیبانی از رنگ های مختلف اشاره کرد. در ضمن نورپردازی استفاده شده در کیبورد گیمینگ Cerberus Mech از نوع RGB بوده و با توجه به نوع نورپردازی که در اختیار دارد می تواند زیبایی سیستم شما را تا چندین برابر بیشتر کند! در ضمن با توجه به برخورداری از 7 افکت مختلف، کاربر قادر به انتخاب یکی از افکت ها خواهد بود.

4کیبورد گیمینگ Cerberus Mech RGB ایسوس، از پرچمداران سری کیبوردهای Cerberus

فناوری آنتی گوستینگ و N-Key Rollover

فناوری Anti-Ghosting از دیگر قابلیت های مهم و مثبت کیبورد گیمینگ Cerberus Mech شرکت ASUS محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده اند که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکردی سریع را برای کاربر به ارمغان بیاورند! فناوری N-Key Rollover از دیگر ویژگی های اضافه شده به این مدل از کیبورد محسوب شده که وظیفه جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و ایجاد تداخلات سیگنال را بر عهده دارد.

در ضمن مهندسان شرکت ایسوس در طراحی این مدل کیبورد از کلیدهای متعددی همچون کلید های کنترل کننده مالتی مدیا در قسمت بالایی کیبورد استفاده کرده اند تا کاربر هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی بدون انجام دادن کارهای اضافی و غیر ضروری بتواند آن ها را کنترل کنند. کلیدهایی که به منظور کنترل مالتی مدیا در کیبورد گیمینگ Cerberus Mech تعبیه شده از 3 عدد کلید ترکیبی تشکیل شده است. کاربر با فشردن همزمان کلید FN و کلیدهای F10، F11 و F12 قادر است مدیای در حال پخش را کنترل نماید! با استفاده از کلیدهای مالتی قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! از دیگر کلیدهای میانبر استفاده شده در کیبورد گیمینگ Cerberus Mech نیز می توان به کلید قطع صدا و 2 کلید دیگر جهت کاهش و افزایش میزان صدای سیستم اشاره است.

منبع: asus