همانند دیگر لوازم جانبی کامپیوتر، ماوس هم از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و می تواند تجربه کار کردن با کامپیوتر را برای شما ارتقا دهد. اما نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که یک ماوس به تنهایی نمی تواند بالاترین پتانسیل های خود را ارائه دهد و حتماً باید در کنار آن از یک ماوس پد با کیفیت هم استفاده شود. انواع مختلفی از ماوس پد با جنس های مختلف در بازار موجود است که هر یک برای هدف خاصی طراحی و تولید شده اند. ماوس پدهای سنتی و رایج، معمولاً ساختاری از لاستیک (Rubber) دارند و در سطح بالایی آنها از پلاستیک یا پارچه استفاده شده است. این ماوس پدها باعث حرکت روان ماوس می شوند و کار روزانه با کامپیوتر را برای کاربر آسان تر می کنند. اما یک سری ماوس پد خاص نیز در بازار موجود است که هدف از تولید آنها فراتر از کاربردهای معمولی بوده است. در این مقاله با یکی از جدیدترین این مدل ها که توسط برند ایسوس عرضه شده است آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

ماوس پد آنتی باکتریال ایسوس سری ProArt

در ادامه معرفی انواع ماوس پد باید بگوییم که مدل های گیمینگ در مقایسه با مدل های معمولی اغلب ابعاد بزرگتری دارند و بر روی سطح آنها از تکسچر استفاده می شود. این ماوس پدها برای ماوس های فوق العاده دقیق گیمینگ طراحی شده اند و کنترل گیمر به بازی را بهبود می دهند. برخی از ماوس پدهای موجود در بازار نیز دارای طراحی ارگونومیک هستند و به جایگاهی برای قرارگیری و استراحت مچ دست مجهز شده اند. این محصولات که بیشتر با نام «ماوس پد طبی» شناخته می شوند، برای کاربرانی که ساعات زیادی از روز خود را به کار با کامپیوتر می گذرانند، گزینه ایده آل تری هستند.

در این میان، شرکت ایسوس به تازگی یک ماوس پد جدید با یک ویژگی کاربردی را راهی بازار کرده است. این محصول به عنوان عضو جدید ماوس پدهای سری ProArt ایسوس عرضه شده است و با مدل های A4 و A3 در دسترس قرار گرفته است. قیمت ماوس پد ایسوس A4 برابر با 43.46 دلار و قیمت مدل A3 برابر با 58 دلار اعلام شده است.

ماوس پد آنتی باکتریال ایسوس سری ProArt

ماوس پدهای جدید ایسوس در زمره مدل های رده بالا و حرفه ای این برند جای دارند و در ساخت سطح رویی آنها از پارچه مرغوب استفاده شده است. این ماوس پدها از طراحی بدون حاشیه برخوردارند و می توان از دقت فوق العاده آنها برای انجام هر گونه فعالیتی با ماوس اطمینان داشت. در قسمت کناری این ماوس پدها یک نوار آهنربایی تعبیه شده است که امکان اتصال اشیاء کوچک فلزی یا نگه دارنده کابل به پد را فراهم می آورد.

اما ویژگی کاربردی ماوس پدهای A4 و A3 ایسوس را می توان مجهز بودن آنها به روکش آنتی باکتریال دانست. متریال به کار رفته در روکش این ماوس پدها تا 99 درصد باکتری ها و میکروب ها را از بین می برند و سلامت کاربر را به طور کامل تضمین می کنند. این ویژگی به خصوص در ادارات، شرکت ها، سازمان ها، سایت های دانشکده ها و مکان های عمومی کارایی بالایی دارد و خیال کاربر را بابت تمیز بودن محیط کار خود راحت می کند.

ماوس پد آنتی باکتریال ایسوس سری ProArt

قسمت زیرین ماوس پدهای ایسوس A4 و A3 به صورت ضد لغزش طراحی شده است و از سر خوردن ماوس پد بر روی هر نوع سطحی جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که ابعاد مدل A3 برابر با 297x420 میلی متر و ابعاد مدل A4 برابر با 210x297 میلی متر اعلام شده است. در حال حاضر هر دوی این مدل ها برای خرید عمومی راهی بازار شده اند.

مزیت اصلی خرید ماوس پدهای جدید ایسوس این است که با استفاده از آنها می توانید از بالاترین میزان دقت و سرعت عملکرد ماوس خود بهره مند شوید. این مورد به خصوص برای گیمرها و طراحان گرافیکی اهمیت بالایی دارد. ضمن اینکه این ماوس پدها با توجه به مجهز بودن به روکش آنتی باکتریال، از آلوده شدن سطح میز کامپیوتر شما به میکروب ها و باکتری ها جلوگیری می کند. این موارد خرید این محصولات را برای کاربران جذاب تر از قبل کرده است.

منبع: gizmochina