شرکت ایسوس رنگ Moonlight White (سفید مهتابی) را به خانوادۀ کیبوردهای مکانیکال سری ROG Azoth خود اضافه کرده است! این نسخه اکنون برای خرید عمومی راهی بازارهای کشور چین شده است و 246 دلار قیمت دارد. در این مقاله می توانید با کیبورد مکانیکال ایسوس ROG Azoth Moonlight White بیشتر آشنا شوید.

اضافه شدن رنگ Moonlight White به کیبوردهای مکانیکل سری ROG Azoth ایسوس

مشخصات کلیدی کیبورد مکانیکال ایسوس ROG Azoth

کیبورد جدید ایسوس از یک طراحی منحصر به فرد بهره می برد و یک نمایشگر OLED بر روی بدنۀ فلزی آن تعبیه شده است. این کیبورد دارای ابعاد 75 درصد کیبوردهای رایج است و استفاده از آن باعث صرفه جویی در فضای موجود بر روی میز کار شما می شود. صفحه نمایش اولد موجود بر روی این بدنه اطلاعات سیستمی و تنظیمات کیبورد را به شما نشان می دهد.

از طریق یک دکمۀ سه جهته که در کنار نمایشگر اولد قرار دارد، می توانید به راحتی تنظیمات دلخواهتان را بر روی کیبورد ایسوس ROG Azoth اعمال کنید. روکش روی کلیدهای این کیبورد دارای رنگ های سفید و خاکستری هستند و به طور کامل دکمه های حروف را از دکمه های عملیاتی متمایز می کنند.

اضافه شدن رنگ Moonlight White به کیبوردهای مکانیکل سری ROG Azoth ایسوس

در کیبورد ایسوس ROG Azoth از سوئیچ های NX Snowblade White استفاده شده است که عملکردی کاملاً سریع و روان را ارائه می دهند. این سوئیچ ها فقط به 45 گرم فشار عملیاتی نیاز دارند و ارتفاع حرکتی آنها 3.6 میلی متر است. به این ترتیب نیازی به صرف نیروی زیاد برای فشار دادن آنها نخواهید داشت. همچنین در این کیبورد از سوئیچ های NX Ice Storm Grey نیز استفاده شده است که به 40 گرم نیروی اولیه و 65 گرم نیروی لمسی نیاز دارند. این سوئیچ ها در هنگام لمس دکمه بازخورد سریعی را ارائه می دهند و دقت بالایی دارند.

اضافه شدن رنگ Moonlight White به کیبوردهای مکانیکل سری ROG Azoth ایسوس

نکته قابل توجه دیگر در مورد کیبورد مکانیکال ایسوس ROG Azoth این است که تمامی کلیدهای آن به صورت هات سواپ طراحی شده اند. به این معنا که شما می توانید هر دو سوئیچ 3 پین و 5 پین این کلیدها را از کیبورد جدا کنید، بدون اینکه نیازی به قطع کردن اتصال کیبورد با کامپیوتر داشته باشید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا کیبورد خود را متناسب با نیازهایتان شخصی سازی کنید و چینش دکمه های آن را تغییر دهید. همچنین این ویژگی فرآیند تعویض و جایگزینی دکمه ها را برای شما فوق العاده آسان می کند.

اضافه شدن رنگ Moonlight White به کیبوردهای مکانیکل سری ROG Azoth ایسوس

کیبورد ایسوس ROG Azoth Moonlight White از هر دو نوع اتصال با سیم و بی سیم پشتیبانی می کند. اتصال با سیم این کیبورد از طریق کابل USB-C و اتصال بی سیم آن از طریق بلوتوث یا دانگل 2.4 گیگاهرتز انجام می شود. از دیگر ویژگی های این کیبورد می توان به ساختار GASKET، کلیدهای بزرگ و سفارشی ROG و نورپردازی RGB اشاره کرد.

اضافه شدن رنگ Moonlight White به کیبوردهای مکانیکل سری ROG Azoth ایسوس

این مدل از کیبورد ایسوس در هنگام اتصال وایرلس، انرژی مورد نیاز خود را از باتری تأمین می کند. بد نیست بدانید که طول عمر باتری این کیبورد در بهترین حات به 2000 ساعت هم می رسد که تقریباً معادل با 3 ماه است! به عبارت دیگر، شما هر سه ماه یک بار به تعویض باتری این کیبورد نیاز پیدا می کند! کیبورد جدید ایسوس از هر دو سیستم عامل ویندوز و مک پشتیبانی می کند و نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برطرف می نماید.

منبع: gizmochina