هدست های رده بالا با توجه به قابلیت ها و ویژگی های خاصی که در اختیار دارند می توانند به عنوان یک اسلحه مخفی برای کاربر عمل کنند! هدست گیمینگ بی سیم A20 Gen 2 نیز با توجه به بهره مندی از ویژگی های خاص جزو هدست هایی محسوب می شود که می تواند کاربردی همچون اسلحه مخفی برای کاربر داشته باشد! این مدل هدست توسط شرکت آسترو طراحی و با هدف رفع نیاز گیمرهای حرفه ای ساخته شده است! ویژگی های مثبتی که در ساخت این هدست اضافه شده شامل درایورهای 40 میلی متری، شبکه بی سیم 2.4 گیگاهرتزی، میکروفون 6 میلی متری و ... می شود. سیستم بی سیم استفاده شده در این مدل هدست با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند علاوه بر حذف تاخیر، برد 15 متری را نیز به ارمغان آورده و آزادی عمل بیشتری را برای کاربر فراهم کند! در ضمن با توجه به برخورداری از باتری قدرتمند 1050 میلی آمپر ساعتی نیز می توانید از شارژدهی مناسبی بهره مند شوید! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر هدست گیمینگ بی سیم A20 Gen 2 آسترو در کنار شما خواهیم بود، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

هدست گیمینگ Astro A20 Gen 2

بدنه مستحکم و درایورهای باکیفیت!

از ویژگی های مثبتی که شرکت آسترو در ساخت هدست گیمینگ بی سیم A20 Gen 2 مورد استفاده قرار داده می توان به بدنه کاملا مقاوم و مستحکم اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا هدست در برابر عوامل مختلفی همچون ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد! از ویژگی های ساختاری که با هدف راحتی کاربر مورد استفاده قرار داده شده است می توان به هدبند آن اشاره کرد. هدبند تعبیه شده در هدست گیمینگ بی سیم A20 Gen 2 از یک بدنه فلزی و پوشش پلاستیکی تشکیل شده که با توجه به نرم بودن پوشش امکان استفاده طولانی مدت بدون کوچک ترین چالش و فشار را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد! از دیگر بخش های هدست که با هدف راحتی کاربر از نرمی زیادی برخوردار است می توان به گوشی های آن اشاره کرد که با توجه به پوشاندن کامل گوش ها و نرمی زیاد می تواند امکان استفاده بلند مدت را برای کاربر فراهم کند! ترکیب رنگ های سفید، مشکی و آبی به همراه هک شدن مدل و برند هدست بر روی کاپ ها نیز توانسته میزان جذابیت و زیبایی هدست را تا چندین برابر بیشتر کند. در ضمن ابعاد 177.5x262x87.2 میلی متری و وزن 318 گرمی نیز از دیگر ویژگی های این مدل از هدست شرکت ASTRO محسوب می شود!

شرکت آسترو در طراحی هدست گیمینگ بی سیم A20 Gen 2 از درایورهای 40 میلی متری استفاده کرده است. درایورهای 40 میلی متری استفاده شده از نوع Neodymium بوده که می تواند محتوای در حال پخش را با بیس قوی به گوش کاربر برساند! از دیگر ویژگی درایورهای تعبیه شده نیز می توان به امکان پخش صدا با شفافیت بالا، واضح و کریستالی اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدست با توجه به تنظیم اختصاصی که در اختیار دارند این امکان به کاربر داده خواهد شد تا از قابلیت شنیدن ریزترین صداها (صدای قدم ها) و صداهایی که از فرکانس پایین تری برخوردار هستند بهره مند شوید. از دیگر ویژگی های درایور استفاده شده در این مدل هدست نیز می توان به حساسیت 100 dB SPL، فرکانس پاسخ گویی از 20 تا 20 کیلوهرتز و امپدانس 32 اهم اشاره کرد که موجب می شود صدای در حال پخش با وضوح و شفافیت بالاتری پخش شود!

هدست گیمینگ Astro A20 Gen 2

سیستم بی سیم و میکروفون حساس!

مهندسان و طراحان شرکت ASTRO جهت راحتی و جلوگیری از لگ و تاخیر در ساخت هدست گیمینگ بی سیم A20 Gen 2 از سیستم بی سیم به عنوان رابط جهت برقراری ارتباط با دستگاه مد نظر کاربر استفاده کرده اند! این مدل هدست به لطف بهره مندی از فناوری اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای کاربر ارائه کند! در واقع این فناوری قابلیت ارائه اتصال پایدارتری نسبت به اتصالات بلوتوثی داشته و می تواند محتوا را به صورت آنی به هدست منتقل کند. تحت پوشش قرار دادن فضای بیشتر (تا 15 متر) از ویژگی های این نوع اتصال بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا آزادی عمل بیشتری را به دست آورده و بدون نگرانی بابت قطع شدن ارتباط، میز خود را ترک کند! در ضمن این قابلیت قادر به پوشش دادن تمامی سلیقه ها بوده و به کاربر این امکان را می دهد تا از سازگاری بیشتری برخوردار شود. با استفاده از دانگل USB قادر خواهید بود نسبت به برقراری ارتباط با انواع لپ تاپ و سیستم کامپیوتری خانگی اقدام کنید. این روش با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد کاربر را قادر می سازد تا از پخش صدا بدون لگ و تاخیر بهره مند شود. در ضمن جهت استفاده به صورت بی سیم و بدون دخالت کابل، جهت تامین انرژی مورد نیاز هدست از یک باتری قدرتمند استفاده شده است. باتری تعبیه شده در هدست گیمینگ بی سیم A20 Gen 2 از نوع لیتیوم پلیمری بوده و با توجه به قدرت بالایی (1050 mAh) که در اختیار دارد می تواند شارژدهی بیش از 15 ساعت را فراهم کرده و برای شارژ کامل نیز 3.5 ساعت زمان نیاز خواهد داشت! لازم به ذکر است که جهت بالا بردن میزان شارژدهی نیز از قابلیت خاموشی خودکار استفاده شده است! این قابلیت در صورت بلا استفاده ماندن هدست، پس از 10 دقیقه اقدام به خاموش کردن هدست به صورت خودکار خواهد کرد!

هدست گیمینگ Astro A20 Gen 2

هدست گیمینگ بی سیم A20 Gen 2 با توجه به برخورداری از میکروفون حساس و باکیفیت بر روی کاپ چپ می توان گفت که قادر است یک سر و گردن از بقیه هدست های بازار بالاتر باشد. میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست با توجه به قابلیت جابجایی که در اختیار دارد می تواند به شما این امکان را بدهد تا در صورت عدم نیاز اقدام به جابجایی آن کنید! لازم به ذکر است که با حرکت دادن میکروفون به سمت بالا می توان اقدام به قطع میکروفون کرد! از ویژگی های مهم دیگری که در ساخت میکروفون استفاده شده نیز می توان به الگوی قطبی تک جهته (uni-directional) اشاره کرد. قابلیت ذکر شده با کنترل میزان صدای موجود در محیط می تواند صحبت های کاربر را با دقت بالا منتقل کند! میکروفون موجود در این هدست از حساسیت بالایی نیز برخوردار بوده و می تواند ریزترین صدا را نیز انتقال دهد. از ویژگی ها و قابلیت های موجود میکروفون تعبیه شده در این مدل هدست می توان به ابعاد 6x2.7 میلی متری حساسیتی بالا و فرکانس پاسخگویی مناسب اشاره کرد. حساسیت مناسب این هدست می تواند تمامی صحبت های کاربر را برای طرف مقابل به صورت کاملا شفاف و واضح ارسال کند.

منبع: astrogaming