مایکروسافت همچنان روش های جدیدی را برای تعامل با بینگ چت معرفی می کند و به تلاش های خود برای توسعه این چت بات هوش مصنوعی ادامه می دهد. در جدیدترینِ این تلاش ها، این شرکت قابلیت دریافت ورودی صوتی را به نسخه دسکتاپ چت بات بینگ اضافه کرده است. در حال حاضر این قابلیت فقط از زبان های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و چینی ماندارین پشتیبانی می کند؛ اما در ادامه زبان های دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد. به این ترتیب حالا می توانید با بینگ چت صحبت کنید و درخواست هایتان را با صدای خودتان با آن در میان بگذارید!

اضافه شدن قابلیت دریافت ورودی صدا به نسخه دسکتاپ چت بات بیگ

در این حالت، شما تنها کسی نیستید که صحبت می کنید، بلکه بینگ چت هم پاسخ درخواست های شما را با صدای خودش می دهد! به این ترتیب می توانید یک مکالمه شبیه سازی شدۀ نزدیک به واقعیت را با یک ربات هوش مصنوعی تجربه کنید! چند سال پیش (نه، همین چند ماه پیش!) صحبت کردن با یک ربات هوش مصنوعی در تخیل انسان هم نمی گنجید و شاهد چنین صحنه هایی در فیلم های هالیوودی بودیم! اما اکنون شما می توانید بر روی لپ تاپ شخصی خودتان در حالیکه بر روی کاناپه دراز کشیده اید، با یک ربات هوش مصنوعی حرف بزنید و به صدای او گوش بدهید!

اضافه شدن قابلیت دریافت ورودی صدا به نسخه دسکتاپ چت بات بیگ

در چند وقت اخیر مایکروسافت تمام تلاش خود را برای وارد کردن بینگ چت به زندگی روزمره بشر انجام داده است. همچنین توسعه دهندگان مستقل و ترد پارتی روش هایی برای اضافه کردن بینگ چت به مرورگرهایی غیر از Edge پیدا کرده اند. در حال حاضر شما می توانید به چت بات بینگ در مرورگرهای اج، ویوالدی و دیگر مرورگرهای قدرت گرفته از هسته کرومیوم دسترسی داشته باشید و از طریق افزونه های موجود از آن استفاده کنید.
در ادامه می توانید توضیحات ارائه شده از جانب مایکروسافت برای معرفی این قابلیت را مشاهده کنید:

چت صوتی بر روی دسکتاپ: ما از استقبال شما از اضافه شدن قابلیت ورودی صوتی به نسخه موبایل بینگ چت با خبریم. به همین دلیل آن را به نسخه دسکتاپ این چت بات نیز اضافه کرده ایم. اکنون شما می توانید با کلیک کردن بر روی آیکون میکروفون در کادر ورودی بینگ چت، از این قابلیت بهره مند شوید. در حال حاضر ما از زبان های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و چینی ماندارین پشتیبانی می کنیم و زبان های بیشتری نیز در راه است. به این ترتیب شما اکنون می توانید درخواست هایتان را با صدای شخصی خودتان با این ربات هوش مصنوعی مطرح کنید. بینگ چت همچنین می تواند پاسخ های متنی را به صوتی تبدیل کند و با صدای خودش با شما صحبت کند. به این ترتیب می توانید حس یک مکالمه واقعی را با این ربات هوش مصنوعی تجربه نمایید».

اضافه شدن قابلیت دریافت ورودی صدا به نسخه دسکتاپ چت بات بیگ

قابلیت چت صوتی با بینگ چت از تاریخ 9 ژوئن 2023 (19 خرداد 1402) به نسخه دسکتاپ این چت بات اضافه شده است. به این ترتیب شما می توانید بر روی تمامی کامپیوترها و لپ تاپ های ویندوزی از این قابلیت بهره مند شوید. باید ببینیم شرکت مایکروسافت در ادامه چه ویژگی های جدیدی را به بینگ چت اضافه خواهد کرد!

منبع: windows central