گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 4 امکانات متعددی دارد و می توان آن را یکی از کامل ترین گوشی های تاشوی فعلی در دنیا دانست. اما سامسونگ نشان داده که همیشه به دنبال این است تا میزان بازدهی دستگاه های خود را ارتقا دهد و به کاربران اجازه دهد تا آن طور که دوست دارند، از آنها استفاده کنند. در همین راستا این شرکت کره ای امکانات جدیدی را به صفحه نمایش خارجی گوشی گلکسی زد فلیپ 4 اضافه کرده است. تا به اینجا این صفحه نمایش بیشتر برای مشاهده نوتیفیکیشن ها، کنترل کردن مدیا، ثبت سریع عکس یا ویدئو و فعال و غیر فعال کردن بلوتوث و وای فای کاربرد داشت؛ اما گویا قرار است از این به بعد مفید تر از قبل باشد!

با این اپلیکیشن رایگان صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ 4 را مفیدتر از قبل کنید!

مطابق با گزارشی که بر روی وب سایت XDA Developers منتشر شده، سامسونگ آپدیت جدید CoverScreen OS را ارائه داده است. مطابق با این آپدیت، کاربران می توانند هر طوری که دوست دارند از صفحه نمایش خارجی گوشی تاشوی Galaxy Z Flip 4 استفاده کنند. این مورد یکی از دلایلی است که گلکسی زد فلیپ 4 را از نظر بسیاری از کاربران به بهترین گوشی تاشو تبدیل کرده است!

سامسونگ پیش از این امکان دسترسی به اپلیکیشن ها بر روی کاور خارجی این گوشی را از طریق اپ Good Lock فراهم آورده بود. اما CoverScreen OS یک سیستم عامل اندروید کامل را به همراه رابط کاربری آن بر روی صفحه نمایش کوچک موجود در پنل پشتی گوشی گلکسی زد فلیپ 4 در اختیار کاربر قرار می دهد!

با این اپلیکیشن رایگان صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ 4 را مفیدتر از قبل کنید!

اگر می خواهید تا از این قابلیت کاربردی بر روی گوشی گلکسی زد فلیپ 4 خود بهره مند شوید، تنها کافی است تا به پلی استور بروید، عبارت CoverScreen OS را در آن جستجو کنید و سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی دکمه دانلود ضربه بزنید. پس از دانلود و نصب، اپلیکیشن را بر روی گوشی خود اجرا کنید و مراحل اولیه مربوط به تنظیمات کلی را انجام دهید. این تنظیمات شامل دادن پرمیشن به برنامه برای دسترسی به سایر اپلیکیشن ها می شود. پس از آن CoverScreen OS به عنوان رابط کاربری پیش فرض صفحه نمایش خارجی گوشی شما انتخاب می شود؛ به همین راحتی! به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از ابزارهای third-party ندارید و به آسانی می توانید بر روی کاور خارجی گوشی خود به اندروید دسترسی داشته باشید!

با این اپلیکیشن رایگان صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ 4 را مفیدتر از قبل کنید!

پس از طی کردن مراحل بالا، با یک بار ضربه زدن بر روی ساعت یک لیست کامل از اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی نمایش داده می شود. ممکن است که اپلیکیشن هایی که زیاد از آنها استفاده می کنید، در ابتدای لیست قرار نداشته باشند. به هر حال این نکته را هم در نظر بگیرید که صفحه نمایش خارجی گوشی زد فلیپ 4 ابعاد کوچکی دارد و ممکن است برخی اپلیکیشن ها برای نمایش بر روی آن بهینه سازی نشده باشند. به هر حال شما این امکان را دارید تا هر اپ و ویجتی را که دوست داشتید، به صفحه اصلی کاور اسکرین منتقل کنید. به این ترتیب بدون اینکه به باز کردن گوشی نیاز پیدا کنید، می توانید کارهای ضروری خود را در محیط اندروید انجام دهید! در آخر باید به این نکته نیز اشاره کنیم امکان آشنایی با بهترین شارژر برای گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 نیز در بخش مقالات ما فراهم شده است چنانچه قصد دارید از استفاده گوشی تاشوی سامسونگ خود لذت بیشتر ببرید می توانید این مقاله را مشاهده کنید.

منبع: androidcentral