مانیتور گیمینگ 31.5 اینچی CQ32G3SE را برای کسانی که به دنبال مانیتور با صفحه نمایش بزرگ هستند تا با استفاده از آن به انجام بازی های ویدئویی و یا دیگر کارهای خود بپردازند پیشنهاد می کنیم. این مدل مانیتور توسط شرکت معتبر AOC طراحی و تولید شده است و با توجه به حاشیه های باریکی که در اختیار دارد علاوه بر جلوگیری از حواس پرتی توانسته شکل ظاهری مدرنی نیز به مانیتور اضافه کند. از دیگر ویژگی های ظاهری مانیتور CQ32G3SE نیز می توان به صفحه نمایش خمیده آن اشاره کرد. جهت برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال نیز از پورت های متعددی استفاده شده است. با وجود پایه های قابل تنظیم این امکان به کاربر داده می شود تا برای تنظیم شیب، ارتفاع و چرخش مانیتور اقدام کرده و ایده آل ترین زاویه دید را برای خود به وجود آورد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ 31.5 اینچی CQ32G3SE ای او سی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی مانیتور گیمینگ CQ32G3SE ای او سی!

صفحه نمایش خمیده و قابلیت ارائه تصاویر روان و بدون لگ!

شرکت AOC در ساخت مانیتور گیمینگ 31.5 اینچی CQ32G3SE از میزان منحنی 1000R استفاده کرده و با توجه به بهینه سازی که در طراحی آن مورد استفاده قرار گرفته می تواند تصاویر را با واقعی ترین حالت خود به نمایش دربیاورد! از ویژگی صفحه نمایش های خمیده می توان به جلوگیری از حواس پرتی کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی اشاره کرد. ترکیب صفحه نمایش بزرگ با منحنی می تواند حس قرار گرفتن در میدان جنگ را برای کاربر القا کرده و میزان هیجان را تا حد زیادی بالا ببرد! مانیتور گیمینگ 31.5 اینچی CQ32G3SE دارای روشنایی 250 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید.

مانیتور گیمینگ 31.5 اینچی CQ32G3SE ای او سی با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! کنتراست استاندارد 3000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های این مانیتور AOC می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید!

بررسی مانیتور گیمینگ CQ32G3SE ای او سی!

قابلیت نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت!

طراحان مانیتور گیمینگ 31.5 اینچی CQ32G3SE جهت به تصویر کشیدن تصاویر به صورت زنده و جذاب از قابلیت هایی همچون ارائه طیف های رنگی 93 درصدی DCI-P3 (CIE1976)، 123 درصدی sRGB (CIE1931) و 102 درصدی NTSC (CIE 1976) استفاده کرده اند! ارائه تصاویر باورپذیر و دقت رنگی ∆E<2 از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در مانیتور گیمینگ 31.5 اینچی CQ32G3SE بوده و این قابلیت به لطف باز تولید شفاف، خالص و دقیق فام (Hue) به وجود آمده و می تواند تصاویر را به واقعی ترین شکل ممکن به نمایش دربیاورد! این مدل مانیتور از پنل VA در سایز 31.5 اینچی بهره برده تا از جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (2560x1440) پیکسل لذت ببرید. نسبت تصویر این مانیتور گیمینگ برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته و کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 4 میلی ثانیه ای در حالت (GTG) و زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای (MPRT) که مانیتور گیمینگ 31.5 اینچی CQ32G3SE در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

شرکت AOC به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. AMD FreeSync و HDR 10 فناوری های استفاده شده در مانیتور گیمینگ 31.5 اینچی CQ32G3SE محسوب می شود. فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود. فناوری HDR 10 نیز با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه مناسب نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد.

بررسی مانیتور گیمینگ CQ32G3SE ای او سی!

قابلیت برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر!

شرکت AOC به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ CQ32G3SE با سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور استفاده شده شامل 1 عدد پورت DisplayPort 1.4 و 2 عدد پورت HDMI 2.0 می شود. پورت DisplayPort جایگزین پورت های قدیمی VGA بوده و قادر است تصاویر و صداهای HD را به صورت همزمان پشتیبانی کند. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. در ضمن DisplayPort نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است. از دیگر ورودی های تعبیه شده در این مدل مانیتور نیز می توان به جک هدفون اشاره کرد. با استفاده از این جک قادر خواهید بود انواع هدفون، هدست، هندزفری و ... را به مانتیور متصل کنید. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از پورت HDMI می توانید از نرخ به روز رسانی 144 هرتزی و در صورت استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید از نرخ به روز رسانی 165 هرتزی بهره مند شوید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل مانیتور شرکت AOC از ابعادی برابر با 523.7x700.5x263.8 میلی متری (با پایه) و وزنی برابر با 7.02 کیلوگرم (با پایه) برخوردار است.

منبع: za.aoc