هدفون رو گوشی انکر Soundcore Space One با قابلیت حذف نویز فعال به تازگی به بازار معرفی شده است. این هدفون طراحی شاخص و متمایزی دارد و از لحاظ قابلیت کاهش نویزهای محیطی (فناوری ANC) با ارتقای چشمگیری مواجه شده است. همچنین طول عمر باتری این هدفون رو گوشی ارتقا پیدا کرده و به 55 ساعت رسیده است. در ادامه می توانید با مشخصات کلیدی هدفون انکر Soundcore Space One بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

بررسی هدفون انکر Soundcore Space One

مشخصات فنی هدفون انکر Soundcore Space One

در هدفون جدید انکر از درایورهای داینامیک 40 میلی متری استفاده شده است. این درایورها خروجی صدای قدرتمندی را به ارمغان می آورند. هدفون Soundcore Space One جزء مدل های رده بالای انکر است و از ویژگی های منحصر به فردی مانند HearID بهره می برد. این قابلیت، عملکرد هدفون را متناسب با عادات کاربر شخصی سازی می کند!

از دیگر ویژگی های هدفون انکر Soundcore Space One می توان به پشتیبانی از کدک LDAC و قابلیت پخش صدای Hi-Res در هر دو حالت اتصال با سیم و بی سیم اشاره کرد. به این ترتیب این هدفون انعطاف پذیری بالایی برای استفاده در سناریوهای مختلف دارد و در هر حالت بهترین کیفیت صدا را ارائه می دهد.

بررسی هدفون انکر Soundcore Space One

ویژگی قابل توجه و چشمگیر هدفون انکر Soundcore Space One، مجهز بودن به فناوری حذف نویز فعالِ آپدیت شده است. این هدفون با دقت بالایی صداهای محیطی را کاهش می دهد تا کاربر بتواند به بهترین تجربه از گوش دادن به موسیقی دست کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این هدفون در هنگام پلی بک موزیک، تا 55 ساعت نیازی به شارژ پیدا نمی کند. توجه داشته باشید چنانچه قابلیت ANC فعال باشد، طول عمر باتری این هدفون به 40 ساعت می رسد. به این ترتیب نیازی به شارژ چند باره هدفون انکر Soundcore Space One در فواصل زمانی کوتاه مدت پیدا نخواهید کرد و می توانید با خیال راحت آن را با خود در سفرها یا گردش هایتان به همراه داشته باشید! ضمن اینکه همان طور که اشاره شد، این هدفون به صورت با سیم هم قابل استفاده است.

بررسی هدفون انکر Soundcore Space One

انکر در طراحی ظاهری هدفون Soundcore Space One هم تغییراتی ایجاد کرده و آن را به روز تر کرده است. اگر این هدفون جدید را به عنوان جانشین مدل Space Q45 در نظر بگیریم، می توانیم به آپدیت های آن در زمینه طراحی ظاهری بیشتر پی ببریم. لازم به ذکر است که هدفون Space One رنگ بندی ملایمی دارد و در سه رنگ مشکی، کرم و آبی آسمانی راهی بازار شده است.

قیمت هدفون انکر Soundcore Space One فقط 99.99 دلار است که با توجه به امکانات رده بالای این هدست، کاملاً ایده آل به نظر می رسد. در واقع انکر با استراتژی «قیمت گذاری رقابتی» قصد دارد تا این محصول خود را در میان مدل های رده بالای موجود در بازار متمایز کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این استراتژی تا چه اندازه جواب می دهد و میزان فروش هدفون جدید انکر به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina