برند Soundcore که به عنوان یکی از زیرشاخه های برند انکر فعالیت می کند، به تازگی یک ایربادز رده بالا و جذاب را برای کاربران حرفه ای به بازار فرستاده است. این هدفون بی سیم که با نام کامل Soundcore Liberty 4 NC شناخته می شود قادر است تا نویزها و سروصداهای اضافی محیط را تا 98.5 درصد کاهش دهد که در میان هدفون های موجود در بازار بی سابقه و بی نظیر است!

بررسی مشخصات و قیمت هدفون بی سیم Anker Soundcore Liberty 4 NC

سیستم حذف نویز پیشرفتۀ به کار رفته در این ایربادز از سه بخش اصلی تشکیل شده است: یک سنسور صدای قدرتمند داخل گوش (In-ear)، یک درایور 11 میلی متریِ سفارشی و یک محفظه عایق صدا. این ساختار با الگوریتم های مدرن تلفیق شده و عملکردی منحصر به فرد را ارائه می دهند.

هدفون بی سیم انکر Soundcore Liberty 4 NC از نسل دوم فناوری حذف نویز تطبیق پذیر یا Adaptive ANC 2.0 برخوردار است و به دو سنسور صدا در داخل گوش و در بخش بیرونی مجهز شده است. این سنسورها به طور اتوماتیک فرکانس های صوتی موجود در محیط و کانال های گوش را تشخیص می دهند. سپس منحنی های حذف نویز به صورت لحظه ای و برای فیلتر کردن و حذف صداهای ناخواسته ایجاد می شوند. به عبارت دیگر این مدل هدفون بی سیم قابلیت حذف نویز را متناسب با شکل کانال گوش کاربر و فرکانس صداهای موجود در محیط تنظیم و آن را به صورت لحظه ای بهینه سازی می کند. به این ترتیب در هر لحظه می توانید از بالاترین پتانسیل های این فناوری بهره مند شوید.

بررسی مشخصات و قیمت هدفون بی سیم Anker Soundcore Liberty 4 NC

در هدفون بی سیم ساندکور Liberty 4 NC از درایور سفارشی 11 میلی متری استفاده شده است. این درایور به طور اختصاصی برای این هدفون ساخته شده و از جنس پلیمر کریستال مایع (LCP) است. درایور به کار رفته در این هدفون صدایی با کیفیت همراه با جزئیات کامل را به ارمغان می آورد و حتی برای نوت های پایین نیز بیس قدرتمندی را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که ایربادز جدید ساندکور موفق به دریافت تأییدیه Hi-Res Wireless شده و با کدک پیشرفته LDAC سازگاری دارد. به این ترتیب می توان از کیفیت صدای بی نظیر آن در هنگام اتصال وایرلس به دستگاه های دیگر اطمینان داشت.

با یک بار شارژ کردن هدفون انکر Soundcore Liberty 4 NC می توانید از آن برای 10 ساعت پلی بک مداوم استفاده کنید. توجه داشته باشید که شارژدهی باتری این هدفون در صورت فعال بودن قابلیت ANC برابر با 8 ساعت است. همچنین اگر از این گجت در کنار کیس شارژ استفاده کنید، طول عمر باتری آن تا 50 ساعت در حالت استاندارد و 40 ساعت در حالت ANC می رسد.

بررسی مشخصات و قیمت هدفون بی سیم Anker Soundcore Liberty 4 NC

قیمت هدفون بی سیم انکر Soundcore Liberty 4 NC

ایربادز جدید Soundcore Liberty 4 NC در رنگ های مشکی، سفید، سرمه ای، آبی آسمانی و صورتی پر رنگ به بازار عرضه شده است. این هدفون بی سیم هم اکنون با قیمت حدود 100 دلار از طریق وب سایت رسمی soundcore.com و آمازون قابل تهیه است.

منبع: gizmochina