شرکت انکر در یکی از جدید ترین اقدامات خود در بازار تجهیزات شارژینگ، از پاوربانک مدل Nano رونمایی کرده است. این پاوربانک با مشخصاتی مانند پشتیبانی از سرعت شارژ 22.5 وات و مجهز بودن به کانکتور USB-C داخلی، برای فروش در آمریکا و بریتانیا آماده شده است. پاوربانک جدید انکر دو پورت USB-C دارد و از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. همچنین یک کانکتور USB-C به صورت تاشو در کنارۀ بدنۀ این گجت تعبیه شده است. بیایید با مشخصات پاوربانک انکر Nano بیشتر آشنا شویم.

معرفی پاوربانک حرفه ای انکر Anker Nano

طراحی ظاهری و ساختار Anker Nano Power Bank شباهت بسیار زیادی به مدل قبلی این پاوربانک با کانکتور لایتنینگ دارد که در اوایل سال 2023 با خروجی 12 وات به بازار آمده بود. هر دو پورت USB-C این پاوربانک از فناوری PowerIQ 3.0 بهره می برند و سرعت شارژ بالایی را ارائه می دهند. ضمن اینکه پاوربانک انکر نانو از مدارهای محافظ بهره می برد و به طور کامل از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند دمای بیش از حد و شارژ بیش از حد محافظت می کند.

پاوربانک انکر نانو با پورت USB-C با ابعاد 76.2x35.5x25.4 میلی متر و وزن فقط 100 گرم راهی بازار شده است. پورت های تایپ سی این پاوربانک علاوه بر شارژدهی به دستگاه های دیگر، برای شارژ کردن خود پاوربانک نیز کاربرد دارند و دو جهته هستند. از این گجت می توانید برای شارژ کردن انواع گوشی ها مانند سامسونگ گلکسی S23 یا LG G8 استفاده کنید.

معرفی پاوربانک حرفه ای انکر Anker Nano

رنگ بندی پاوربانک جدید انکر که با نام تجاری Anker Nano Power Bank (22.5W, Built-in USB-C Connector) در بازار عرضه شده است، شامل گزینه های آبی، سبز روشن، سدری و چند رنگ دیگر می شود. در بسته بندی این محصول یک کابل USB-C به USB-C با طول 60 سانتی متر نیز موجود است. این کابل دوام و استحکام بالایی دارد و در صورت استفادۀ صحیح برای چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. شما می توانید با استفاده از کانکتور متصل به بدنه و این کابل، دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با پاوربانک انکر Nano شارژ کنید.

در حال حاضر پاوربانک جدید انکر با کانکتور USB-C و خروجی 22.5 وات در بازار کشورهای آمریکا و بریتانیا توزیع شده و قیمت آن در حدود 29.99 دلار اعلام شده است. کاربران در این کشورها هم اکنون می توانند نسبت به خرید این محصول جدید اقدام کنند.

معرفی پاوربانک حرفه ای انکر Anker Nano

با توجه به مجهز بودن به کانکتور تایپ سی ادغام شده، شما می توانید پاوربانک انکر نانو را به طور مستقیم به پورت USB-C گوشی خود متصل کنید. پس از اتمام فرآیند شارژدهی نیز می توانید این کانکتور را به سمت بدنه پاوربانک جمع کنید تا در هنگام حمل و جابجایی آسیب نبیند.

مدل لایتنینگ پاوربانک انکر Nano نیز که با نام تجاری Anker Nano Power Bank (12W, Built-in Lightning Connector) به بازار آمده بود، هم اکنون در بازارهای آمریکا، بریتانیا، کانادا و اروپا برای خرید عمومی در دسترس قرار دارد. قیمت این گجت نیز برابر با 29.99 دلار اعلام شده است. برای خرید این محصولات باید به وب سایت رسمی انکر مراجعه نمایید.

منبع: gizmochina