شرکت آنبرنیک به عنوان یکی از نام های شناخته شده در بازار کنسول بازی دستی، از جدیدترین محصول خود رونمایی کرده است. این محصول جدید که با نام Anbernic RG Nano عرضه شده، یک کنسول همراه مینیاتوری و جمع و جور است و حس بازی کردن با آتاری های قدیمی را به شما می دهد! کنسول پرتاب آنبرنیک RG Nano حتی از دریمکست VMU هم کوچکتر است و به سادگی می توانید آن را در جیب لباستان بگذارید! بیایید با مشخصات این کنسول بازی بیشتر آشنا شویم.

معرفی کنسول بازی دستی Anbernic RG Nano

شرکت آنبرنیک مشخصات رسمی کنسول بازی همراه RG Nano را منتشر کرده است. البته در حال حاضر این کنسول دستی در بخش محصولات جدید وب سایت آنبرنیک قرار نگرفته و مشخصات آن از طریق یک ویدئوی کوتاه یوتیوب معرفی شده است. بر اساس این ویدئو، محصول جدید برند Anbernic در سه رنگ قرمز، آبی و قهوه ای عرضه شده و در ساخت بدنه آن آز آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است.
این طور که آنبرنیک اعلام کرده، کنسول بازی پرتابل RG Nano تنها 68 میلی متر طول و 42 میلی متر عرض دارد و حتی از مموری کارت Visual Memory Unit (VMU) که شرکت سگا برای دریمکست عرضه کرده، کوچکتر است! به این ترتیب این کنسول بازی را می توانید در جیب لباستان بگذارید یا حتی آن را به یک جا سوییچی متصل کنید!

در لبه بالایی بدنه کنسول پرتابل آنبرنیک RG Nano یک پورت USB Type-C تعبیه شده است. این پورت به شما اجازه می دهد تا بتوانید از این کنسول به عنوان یک موزیک پلیر هم استفاده کنید!

معرفی کنسول بازی دستی Anbernic RG Nano

کنسول بازی دستی جدید آنبرنیک دارای دکمه های کنترلی ABXY، دکمه های جهتی (D-Pad) و دکمه های انتخاب (سلکت) و استارت است. همچنین در لبه بالایی بدنه این دستگاه دو دکمه به سبک کنترلر کنسول های گیمینگ قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعاتی که شرکت آنبرنیک منتشر کرده، کنسول بازی دستی RG Nano به احتمال زیاد از یک باتری داخلی با ظرفیت 1050 میلی آمپر ساعت برخوردار خواهد بود. همچنین این شرکت از چیپست Allwinner K3S در این گجت جدید استفاده کرده است.

هنوز در رابطه با قیمت کنسول بازی پرتابل آنبرنیک RG Nano اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است. چنانچه در شبکه توزیع شرکت آنبرنیک مشکل پیش بینی نشده ای به وجود نیاید، این محصول جدید تا پایان فصل تابستان در فروشگاه های عمومی قابل خرید بود.

معرفی کنسول بازی دستی Anbernic RG Nano

در یکی دو سال اخیر بازار کنسول های بازی دستی یا Gaming Handheld داغ تر از قبل شده است و شاهد عرضه مدل های متنوعی از این دستگاه هستیم. حتی برندهای معتبری مانند ایسوس به تازگی وارد این بازار شده اند و محصولات قدرتمندی را معرفی کرده اند. در این میان، مدل هایی که شباهت زیادی به آتاری دستی های قدیمی دارند با استقبال خوبی مواجه شده اند و یک حس نوستالژیک و جذاب را به کاربران خود هدیه می دهند! اغلب این کنسول ها از بازی های قدیمی یا Retro پشتیبانی می کنند و ما را به دوران کودکی و نوجوانی می برند! اگر شما هم می خواهید چنین حسی را تجربه کنید، خرید کنسول بازی دستی Anbernic RG Nano گزینه ایده آلی برایتان خواهد بود.

منبع: notebookcheck