شرکت امیزفیت یک ساعت هوشمند جدید را به خانواده Cheetah خود اضافه کرده است. این ساعت هوشمند با مدل Amazfit Cheetah Square معرفی شده و به مدل های Cheetah و Cheetah Pro پیوسته است. با توجه به مشخصات فنی قابل توجه، انتظار می رود استقبال خوبی از این گجت در بازار به عمل آید. بیایید با این مشخصات بیشتر آشنا شویم.

بررسی ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square

مشخصات فنی ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square

جدیدترین گجت پوشیدنی برند امیزفیت (همان طور که از نامش مشخص است)، به یک صفحه نمایش مربعی شکل با ابعاد 1.75 اینچ مجهز است. این صفحه نمایش از پنل AMOLED قدرت می گیرد و رزولوشن 450x390 پیکسل را ارائه می دهد. ویژگی قابل توجه نمایشگر ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square، توانایی دستیابی به روشنایی 1000 نیت و قابلیت Always-On است. به این ترتیب حتی در زیر نور خورشید و در فضای باز نیز مشکلی برای مشاهده اطلاعات بر روی این نمایشگر نخواهید داشت.

ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square به بیش از 100 واچ فیس به صورت پیش فرض مجهز شده است. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده توسط امیزفیت، این ساعت هوشمند قابلیت تشخیص بیش از 150 فعالیت ورزشی مختلف را دارد و با دستیار صوتی آمازون الکسا سازگار است.

مشخصات فنی ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square

طول عمر باتری ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square در حالت استفاده نرمال تا 8 روز خواهد بود. توجه داشته باشید که اگر GPS داخلی این ساعت به طور مداوم فعال باشد، شارژدهی باتری این ساعت به 13 ساعت می رسد. این گجت پوشیدنی تنها 25 گرم وزن دارد (بدون احتساب بند) و دارای درجه حفاظتی 5ATM است. به این ترتیب می توانید بدون دغدغه از آن در هنگام شنا کردن در استخر استفاده کنید.

از دیگر امکانات ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square می توان به سنسور بیومتریک BioTracker PPG اشاره کرد. این سنسور توانایی ثبت تمام معیارهای مربوط به سلامتی مانند سطح اکسیژن خون و ضربان قلب را دارد.

رنگ بندی ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square تنوع زیادی ندارد و فقط شامل رنگ شیری می شود. در کناره بدنه این ساعت یک دکمه چرخان به همراه دو دکمه فیزیکی مشاهده می شود که برای دسترسی سریع به اپلیکیشن ها و تنظیمات کاربرد دارند. همچنین بند این ساعت هوشمند دارای سوراخ هایی است که باعث می شود تا هوا به مچ دست کاربر برسد. این ویژگی به خصوص برای ورزشکاران اهمیت زیادی دارد و از ایجاد تعریق در محل بسته شدن ساعت بر روی مچ دست جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که قفل بند ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square از نوع سگکی ساده و کاربر می تواند زبانه آن را به هر یک از سوراخ های موجود بر روی بند وارد کند.

مشخصات فنی ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square

قیمت ساعت هوشمند امیزفیت Cheetah Square برای عرضه در بازار کشورهای اروپای 229.9 یورو اعلام شده است. همچنین این گجت پوشیدنی با قیمت 229.9 پوند در بریتانیا در دسترس قرار گرفته است. کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی Amazfit یا وب سایت آمازون نسبت به خرید این ساعت هوشمند اقدام کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان استقبال از این محصول جدید در بازار به چه صورت خواهد بود.

منبع: gizmochina