شرکت Alldocube یکی از برندهای پیشرو در بازار تبلت کشور چین است و محصولات متنوعی را راهی این بازار کرده است. این شرکت در یکی از جدیدترین اقدامات خود، تبلت آلدو کوب iPlay 50 2023 را به بازار عرضه کرده است. این تبلت از مشخصات رده بالای زیادی بهره می برد که از مهم ترین آنها می توان به نمایشگر 2K اشاره کرد. در ادامه با قابلیت ها و مشخصات کلیدی تبلت Alldocube iPlay 50 2023 بیشتر آشنا خواهیم شد؛ با ما همراه باشید.

معرفی تبلت آلدو کوب iPlay 50 2023

تبلت iPlay 50 2023 همراه با یک صفحه نمایش LCD با کیفیت با سایز 10.4 اینچ عرضه شده است. این صفحه نمایش از رزولوشن ایده آل 2000x1200 پیکسل پشتیبانی می کند و وضوح تصویر بی نظیری را به شما ارائه می دهد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مدل تراشه به کار رفته در تبلت جدید آلدو کوب در دسترس نیست، اما کانفیگ حافظه این دستگاه به صورت 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اعلام شده است. علاوه بر این، شما می توانید با استفاده از کارت حافظه TF، ظرفیت حافظه داخلی آن را تا 512 گیگابایت ارتقا دهید. همچنین تبلت آلدو کوب iPlay 50 2023 به 8 گیگابایت حافظه مجازی هم مجهز شدهاست.

در زمینه نرم افزاری باید گفت که تبلت آلدو کوب به سیستم عامل ALLDOCUBE OS مجهز است که بر مبنای اندروید 13 توسعه یافته است. پردازنده این تبلت به منظور اجرای نرم افزارهای آموزشی بهینه سازی شده است و از قابلیت کنترل والدین بهره می برد. همچنین این تبلت از قابلیت تقسیم صفحه نمایش برخوردار است و امکان اجرای چند اپلیکیشن در کنار هم را برای شما فراهم می آورد.

معرفی تبلت آلدو کوب iPlay 50 2023

در زمینه عکاسی نیز تبلت آلدو کوب iPlay 50 2023 به دوربین جلوی 5 مگاپیکسل مجهز است که برای ثبت سلفی های روزمره و برقراری تماس تصویری مناسب است. دوربین پشت این دستگاه نیز از رزولوشن 8 مگاپیکسل بهره می برد و به شما کمک می کند تا عکس ها و ویدئوهای با کیفیتی را ثبت نمایید.

باتری تبلت آلدو کوب iPlay 50 2023 از ظرفیتی معادل با 6000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و شارژدهی مناسبی را برای مصارف روزمره ارائه می دهد. پورت شارژ این تبلت نیز از نوع USB-C است که سرعتی عالی در هنگام شارژ را به ارمغان می آورد. یک جک 3.5 میلی متری نیز بر روی این تبلت تعبیه شده است که امکان اتصال هندزفری و هدفون باسیم را فراهم می آورد. البته این گجت از هدفون های وایرلس نیز پشتیبانی می کند.

معرفی تبلت آلدو کوب iPlay 50 2023

در حال حاضر تبلت آلدو کوب iPlay 50 2023 در فروشگاه های اینترنتی و خرده فروشی های کشور چین برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. قیمت این تبلت جدید، 99 دلار اعلام شده است که با توجه به مشخصات فنی ایده آل، کاملاً مناسب به نظر می رسد. پیش بینی می شود که با توجه به این قیمت مناسب و رقابتی، استقبال قابل توجهی از تبلت آلدو کوب iPlay 50 2023 در بازار به عمل آید. هنوز در رابطه با توزیع این تبلت در بازارهای جهانی اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است.

منبع: gizmochina