موتور جستجوی مایکروسافت بینگ به زودی با نسخه به روز رسانی ربات هوش مصنوعی ChatGPT ادغام خواهد شد! مطابق با گزارش وب سایت Semafor، نسخه جدید این ابزار GPT-4 نام دارد و به زودی از آن رونمایی خواهد شد. در این گزارش آمده که این نسخه نسبت به GPT-3 (که ChatGPT فعلی از آن قدرت می گیرد)، فوق العاده سریع تر است و با ارتقای چشمگیری در زمینه پاسخ دهی آنی مواجه شده است.

مایکروسافت برای رقابت با گوگل قصد دارد تا ChatGPT را به موتور جستجوی بینگ اضافه کند!

در چند وقت اخیر چت بات ChatGPT به نوعی دنیا را به هم ریخته است! این ابزار قدرتمند، با بهره بردن از تکنولوژی هوش مصنوعی می تواند هر نوع محتوای متنی را بر اساس موضوع دلخواه افراد تولید کند. جالب اینجا است که این تکنولوژی در مبحث سئو هم کاربرد دارد! در واقع این ابزار می تواند با بهره بردن از همین فناوری، برای جستجو در میان وب سایت ها جهت یافتن بهترین پاسخ بر اساس عبارت سرچ شده توسط کاربر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ربات ChatGPT به این صورت عمل می کند: کاربر یک موضوع به او می دهد و این ربات بر اساس این موضوع یک محتوای متنی تولید می کند. در کاربرد جدید این ربات در مبحث سئو، کوئری سرچ شده توسط کاربر در نقش موضوع مقاله قرار می گیرد و ChatGPT بر اساس این موضوع یک محتوای کوچک برای خود تولید می کند. سپس این محتوا را با مطالب درج شده در وب سایت ها مطابقت می دهد و نزدیک ترین نتایج را به عنوان خروجی به کاربر ارائه می دهد. این موضوع می تواند به تحولی در دنیای سئو منجر شود و گوگل را با چالش هایی اساسی مواجه کند! بد نیست بدانید که ChatGPT با ماشین لرنینگ هم سازگاری دارد و می تواند با گذر زمان به صورت خود به خود ارتقا یابد.

مایکروسافت برای رقابت با گوگل قصد دارد تا ChatGPT را به موتور جستجوی بینگ اضافه کند!

در اوایل سال جاری بود که مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، اعلام کرد که محصولات مایکروسافت در آینده ای نزدیک به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد. به نظر می رسد که اولین کاندید مایکروسافت برای این منظور، موتور جستجوی Bing است. در همین راستا ابزار تولید هوش مصنوعی DALL-E چند وقتی است که به بینگ اضافه شده و در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس قرار گرفته است. حالا مایکروسافت قصد دارد تا از محصول دیگر OpenAI، ربات ChatGPT، در بینگ استفاده کند.

شرکت OpenAI اعلام کرده است که اپلیکیشن موبایل ChatGPT نیز به زودی عرضه خواهد شد. شاید برایتان جالب باشد که برنامه بعدی OpenAI، تولید ویدئو بر اساس هوش مصنوعی و فناوری به کار رفته در هوش مصنوعی DaLL-E است! تصور کنید فقط با دادن یک موضوع، این ابزار برایتان یک ویدئوی کامل تولید می کند!

مایکروسافت برای رقابت با گوگل قصد دارد تا ChatGPT را به موتور جستجوی بینگ اضافه کند!

موفقیت ها و ماجراجویی های اخیر OpenAI توجه سایر غول های دنیای فناوری را هم جلب کرده است. در خبرها آمده که مایکروسافت قصد دارد تا با یک قرارداد چندین میلیارد دلاری با OpenAI شریک شود! ادغام ChatGPT با بینگ می تواند نقطه آغازی بر همکاری این دو شرکت باشد. همچنین مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد تا از GPT-3.5 در نسخه پرمیوم اپلیکیشن Teams استفاده کند.

منبع: windowscentral