ایسر مانیتور Predator XB273UZ را با قیمت 649.99 یورو راهی بازارهای کشورهای اروپایی کرده است. این مانیتور رزولوشن 1440p را با نرخ تازه سازی تصویر 270 هرتز تلفیق کرده است و یک هاب USB با مجموعه ای از خروجی های ویدئویی را در اختیار شما قرار می دهد. مانیتور جدید ایسر از امکانات گیمینگ متعدد و کارآمدی برخوردار است که از میان آنها می توان به سازگاری با فناوری های AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync اشاره کرد.

معرفی مانیتور ایسر Predator XB273UZ

ایسر در مانیتور Predator XB273UZ از یک پنل سریع IPS استفاده کرده است. این مانیتور همان طور که احتمالاً از اسمش متوجه شده اید، 27 اینچ سایز دارد. مطابق با اعلام ایسر، این مانیتور توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن 2560x1440 پیکسل (معادل با WQHD) را دارد و تراکم پیکسلی 109ppi را به ارمغان می آورد.

نقطه قوت مانیتور ایسر Predator XB273UZ را می توان نرخ تازه سازی خیره کننده 270 هرتزی آن دانست. همچنین این مانیتور از زمان پاسخ دهی این مانیتور برابر با 1 میلی ثانیه (GtG) یا 0.5 میلی ثانیه (MPRT) بهره می برد. به این ترتیب حتی سریع ترین تصاویر نیز با وضوحی عالی بر روی این مانیتور به نمایش در می آیند. ضمناً مانیتور ایسر Predator XB273UZ با فناوری های AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync سازگار است و یک گیم پلی سریع و روان را برای شما به ارمغان می آورد.

معرفی مانیتور ایسر Predator XB273UZ

از دیگر مشخصات مانیتور ایسر Predator XB273UZ می توان به سازگاری آن با استاندارد VESA DisplayHDR 400 و عمق رنگ حقیقی 8 بیت اشاره کرد. به این ترتیب این مانیتور قادر است تا محتوای HDR را با روشنای حداکثر 400 نیت به نمایش بگذارد که برای یک مانیتور گیمینگ مناسب به نظر می رسد.

بر روی پنل پشتی مانیتور ایسر Predator XB273UZ شاهد یک درگاه دیسپلی پورت 1.4، دو پورت HDMI 2.0 و یک جک صدای 3.5 میلی متری هستیم. این مانیتور دارای یک هاب USB نیز هست و یک پورت USB-C، چهار پورت USB 3.0 Type-A و دو پورت USB 3.0 Type-B را به شما ارائه می دهد! پورت USB-C این مانیتور از قابلیت شارژدهی نیز برخوردار است و می تواند دستگاه مورد نظر شما را با سرعت 65 وات شارژ کند.

معرفی مانیتور ایسر Predator XB273UZ

مانیتور ایسر Predator XB273UZ از پایه های دیواری 100x100 میلی متر با استاندارد VESA پشتیبانی می کند و در صورت تمایل می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد. این مانیتور به اسپیکرهای داخلی نیز مجهز است و صدای استریو را برای شما به ارمغان می آورد.

معرفی مانیتور ایسر Predator XB273UZ

در حال حاضر قیمت مانیتور ایسر Predator XB273UZ برای عرضه در کشورهای اروپایی برابر با 649.99 یورو اعلام شده است. با توجه به سابقه درخشان ایسر در تولید مانیتورهای گیمینگ سری پریدیتور و ویژگی های منحصر به فردی مانند نرخ تازه سازی تصویر 270 هرتز، پیش بینی می شود گیمرها استقبال قابل توجهی از مانیتور ایسر Predator XB273UZ به عمل آورند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیش بینی تا چه اندازه صحیح از آب در خواهد آمد.

منبع: notebookcheck