ایسر فروش مانیتور Predator X32Q FS را در چین آغاز کرده است. این مانیتور از یک پنل IPS با سایز 32 اینچ قدرت می گیرد و رزولوشن عالی 4K را به ارمغان می آورد. از دیگر مشخصات قابل توجه مانیتور گیمینگ جدید ایسر می توان به نرخ نوسازی تصویر 150 هرتز و مجهز بودن به 1152 ناحیه کم نورِ مینی ال ای دی اشاره کرد. این مشخصات کیفیت تصویر شگفت انگیزی را به گیمرهای حرفه ای ارائه می دهد. بیایید با مشخصات مانیتور ایسر پریدیتور X32Q FS بیشتر آشنا شویم.

مشخصات مانیتور ایسر Predator X32Q FS

مانیتور Predator X32Q FS به عنوان جانشین مدل Predator X32 FP که در رویداد CES 2022 معرفی شده بود، راهی بازار شده است. همان طور که از نام مانیتور X32Q FS مشخص است، این مدل جدید با سایز 32 اینچ عرضه شده و از پنل IPS قدرت می گیرد. همچنین این مانیتور توانایی دستیابی به رزولوشن 4K با نسبت تصویر 16:9 را دارد. به طرز شگفت انگیزی، مانیتور جدید ایسر از رفرش ریت 150 هرتز پشتیبانی می کند که اندکی از مدل X32 FP کمتر است. مانیتور X32 FP (نسل قبلی مدل X32Q FS) به طور پیش فرض از رفرش ریت 160 هرتز پشتیبانی می کند و حتی امکان اورکلاک آن به 165 هرتز هم وجود دارد.

مشخصات مانیتور ایسر Predator X32Q FS

با وجود کاهش رفرش ریت، ایسر تعداد ناحیه های کم نور Mini LED را در مانیتور پریدیتور X32Q FS دو برابر کرده و به 1152 عدد رسانده است. در نتیجه نسبت کنتراست این مانیتور تا 20 درصد در مقایسه با نسل قبل ارتقا پیدا کرده است. همچنین با بهره بردن از این ویژگی، این مانیتور توانایی دستیابی به روشنایی حداکثر 1200 نیت را دارد.

مانیتور ایسر پریدیتور X32Q FS موفق به دریافت استاندارد VESA DisplayHDR 1000 شده و محتوای HDR را با روشنایی 1000 نیت به نمایش می گذارد. همچنین این مانیتور 99 درصد از محدوده رنگ AdobeRGB را پوشش می دهد و از مشخصاتی ماننند زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه (خاکستری به خاکستری) و دلتا E کمتر از 1 بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان از دقت رنگ عالی این مانیتور اطمینان حاصل کرد.

مشخصات مانیتور ایسر Predator X32Q FS

پورت های ارتباطی مانیتور ایسر Predator X32Q FS شامل DisplayPort 1.4، HDMI 2.1 و USB Type-C می شود. این مانیتور دارای یک سوییچ KVM نیز هست و به طور هم زمان از طریق چند کامپیوتر قابل کنترل است. لازم به ذکر است که مانیتور 32 اینچ جدید ایسر به پایه قابل تنظیم مجهز است و با استاندارد VESA برای اتصال به دیوار هم سازگاری دارد. مجهز بودن به اسپیکرهای استریوی 7 وات امکانات قابل توجه این مانیتور را تکمیل می کند.

مشخصات مانیتور ایسر Predator X32Q FS

در حال حاضر ایسر فقط مانیتور Predator X32Q FS را در چین برای فروش در دسترس قرار داده است. قیمت این مانیتور 1374 دلار است که در مقایسه با مانیتورهای گیمینگ همرده کمی زیاد است! هنوز مشخص نیست که مانیتور گیمینگ 32 اینچ جدید ایسر در بازار سایر کشورها نیز توزیع خواهد شد یا عرضه آن فقط به کشور چین محدود خواهد ماند.

منبع: notebookcheck