Predator را می توان یکی از برترین سری مانیتورهای تولیدی شرکت ACER محسوب کرد. این سری از مانیتور های شرکت ایسر نخستین بار سال 2021 معرفی شدند و با توجه به ارائه قابلیت ها و ویژگی های متعدد توانسته اند گیمرهای زیادی را در سراسر دنیا هیجان زده کنند! در این مقاله به بررسی یکی از سری مانیتور های Predator خواهیم پرداخت که با عنوان Predator CG437K روانه بازارهای جهانی شده است. این مدل مانیتور نیز همانند مدل های دیگر مجهز به قابلیت ها و ویژگی های متعددی همچون وضوح تصویر 4K UHD، پنل 42.5 اینچی از نوع VA، نرخ به روز رسانی 144 هرتزی، زاویه دید 178 درجه ای، پل های ارتباطی، اسپیکر داخلی قدرتمند و ریموت کنترل است. برخورداری از فناوری های متعدد و قابلیت سازگاری با نهمین نسل از کنسول های موجود در بازار (Play Station 5, XboX Series X) از دیگر ویژگی های مهم و مثبت این مدل مانیتور محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ Predator CG437K ایسر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مانیتور گیمینگ Predator CG437K

طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ acer predator cg437k!

مانیتور گیمینگ Predator CG437K توسط طراحان خوش ذوق شرکت ایسر و در اندازه ای برابر با 42.5 اینچ ساخته شده است. این اندازه از مانیتور می تواند کارایی تلویزیون و یا مانیتور اصلی ستاپ استریم را داشته باشد! شرکت ایسر در ساخت این مدل مانیتور گیمینگ بزرگ از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده تا کاربر این اطمینان را داشته باشد که مانیتور در شرایط سخت همچون سقوط از ارتفاع و یا وارد شدن ضربات احتمالی آسیبی نخواهد دید! از دیگر ویژگی های طراحی این مدل مانیتور نیز می توان به طراحی باریک اشاره کرد. این طراحی باعث می شود تا کاربر از دید وسیع تری نسبت به بقیه مانیتور ها بهره مند شود. پایه ارگونومیک از ویژگی های مثبتی است که ایسر در ساخت این مدل از مانیتور استفاده کرده است! این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا زاویه دید مناسب برای کاربر به ارمغان بیاید! در ساخت بدنه و پایه های این مدل مانیتور نیز از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. رنگ مات و کیفیت بالای بدنه استفاده شده در این مانیتور می تواند احساس دستیابی به یک مانیتور مدرن را به شما القا کند! در ضمن این شرکت به منظور دسترسی به تنظیمات تصویر از چندین دکمه استفاده کرده است. با استفاده از این دکمه ها می توانید به تنظیماتی همچون خاموش/روشن کردن، کنترل میزان صدا و منوی تنظیمات تصویر دسترسی داشته باشید. با توجه به وزن مناسب نیز می توانید از حمل و نقل آسان بهره مند شوید.

مانیتور گیمینگ Predator CG437K

مانیتور گیمینگ ایسر مدل predator cg437k با قابلیت ارائه تصاویر با رزولوشن 4K و پل های ارتباطی متعدد!

میزان رزولوشن مانیتور گیمینگ Predator CG437K ایسر برابر با 3840x2160 پیکسل بوده تا این مانیتور نیز در کنار مدل هایی که از قابلیت ارائه تصاویری با کیفیت 4K برخوردار هستند قرار بگیرد! از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی هایی که مهندسان شرکت ایسر در ساخت این مدل مانیتور 4k گیمینگ مورد استفاده قرار داده اند می توان به فناوری نور پس زمینه LED و فناوری HDR اشاره کرد. نور پس زمینه LED می تواند نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه داشته باشد. این مدل مانیتور با توجه به پشتیبانی از فناوری HDR به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید بازی ها و تصاویر خود را با بالاترین کیفیت و با نرخ تازه سازی 144 هرتز مشاهده نمایید. این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 144 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! شرکت ایسر به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ Predator CG437K از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت ایسر استفاده شده شامل یک عدد پورت DisplayPort، دو عدد پورت HDMI، دو عدد پورت USB 2.0، سه عدد پورت USB 3.0 و دو عدد جک 3.5 میلی متری می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید.

مانیتور گیمینگ Predator CG437K

مانیتور مخصوص بازی acer predator cg437k با فناوری های کاربردی و قابلیت نصب نورپردازی RGB

فناوری های متعدد نیز از دیگر ویژگی ها و قابلیت های موجود در مانیتور گیمینگ Predator CG437K ایسر محسوب می شود. دیگر فناوری های موجود در این مدل از مانیتور شرکت ایسر شامل Adaptive Sync و G-Sync می شود. فناوری G-SYNC نیز به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده است. این فناوری با کمک نرخ تازه سازی متغیر (VRR) موجود در کارت گرافیک قدرتمند سری GeForce GTX 10 انویدیا می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند! Adaptive Sync نیز وظیفه توسعه نرخ فریم پایین و جلوگیری از بریدگی تصاویر را برعهده داشته و می تواند لگ ورودی را نیز به کم ترین میزان خود برساند. کنتراست داینامیک 100M:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. شرکت Acer برای اینکه بتواند از کیفیت بالای تصاویر و پویایی رنگ بیشتری برخوردار باشد از نمایشگری استفاده کرده است که دارای قابلیت به نمایش درآوردن طیف رنگی 90 درصدی DCI P3 است.

این مدل از مانیتور شرکت Acer دارای روشنایی 1000 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته باشد و کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای که مانیتور گیمینگ Predator CG437K در اختیار دارد قادر خواهید بود مناسب ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل مانیتور از قابلیت نصب نورپردازی نیز بهره مند است. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا با نصب نورپردازی در قاب پشتی مانیتور از قابلیت زیباسازی مانیتور برخوردار شود و با توجه به نرم افزار اختصاصی RGB Light Sense بتواند اقدام به شخصی سازی و یا همگام سازی با بازی های ویدئویی کند!

منبع: tomsguide