شرکت ایسر با لپ تاپ ها و تبلت های با کیفیت خود شناخته می شود و اخیراً با عرضه مدل هایی رده بالا، توانسته دوباره توجه علاقه مندان به این دستگاه ها را به خود جلب کند. به خصوص لپ تاپ های جدید Nitro و Swift با پردازنده های AMD Ryzen 7000، عملکرد قدرتمندی را برای هم مصارف کاری و هم گیمینگ ارائه می دهند. در این میان، این شرکت نسخه به روز رسانی شده تبلت 10.1 اینچ خود را نیز با نام Acer One 10 را نیز معرفی کرده است. در همین راستا برخی مشخصات فنی این تبلت بر روی پایگاه داده FCC قرار گرفته است که در ادامه نگاهی به آنها انداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

اطلاعات درج شده در پایگاه داده FCC، مشخصات ظاهری و تراشه تبلت ایسر One 10 را فاش کرده است

تبلت Acer One 10 (2023) نسبت به نسل قبلی از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده است. یکی از قابل توجه ترین این تغییرات به پردازنده این تبلت مربوط می شود؛ جایی که ایسر از پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT8768 استفاده کرده است. این پردازنده دارای یک هسته ARM Cortex-A53 است و فرکانس آن به طور میانگین 2.0 گیگاهرتز اعلام شده است. این تبلت دارای 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز هست. کاربر می تواند ظرفیت حافظه ذخیره سازی این تبلت را تا 1 ترابایت هم ارتقا دهد.

صفحه نمایش تبلت ایسر One 10 از پنل IPS با سایز 10.1 اینچ قدرت می گیرد و از رزولوشن 1920x1200 پیکسل پشتیبانی می کند. این مشخصات کیفیت تصویر ایده آل این تبلت را در هنگام تماشای ویدئو یا کار کردن بر روی فایل های متنی تضمین می کند. در پنل جلویی این تبلت، یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز تعبیه شده است که برای برگزاری ویدئو کنفرانس یا ثبت عکس و ویدئوی سلفی کاربرد دارد. بر روی پنل پشتی تبلت ایسر One 10 نیز دو دوربین تعبیه شده است که رزولوشن دوربین اصلی در بین آنها 13 مگاپیکسل اعلام شده است.

اطلاعات درج شده در پایگاه داده FCC، مشخصات ظاهری و تراشه تبلت ایسر One 10 را فاش کرده است

اما یکی از بزرگترین مزایای خرید تبلت ایسر One 10 (2023) امکان حمل و جابجایی فوق العاده آسان است. این تبلت تنها 7.6 میلی متر ضخامت و 450 گرم وزن دارد و یکی از نسخه های سبک و باریک موجود در بازار به شمار می آید. کاربران می توانند در صورت تمایل از یک کیبورد نیز به صورت آپشنال در کنار این تبلت استفاده کنند.

در زمینه امکانات ارتباطی باید گفت که تبلت ایسر One 10 (2023) از وای فای 5 و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. بر روی بدنه این تبلت یک جک صدای 3.5 میلی متری برای اتصال به هدفون و یک پورت USB-C نیز تعبیه شده است. لازم به ذکر است که انرژی مورد نیاز این تبلت از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که شارژ کامل آن برای 7 ساعت کار کردن مداوم با تبلت کفایت می کند.

اطلاعات درج شده در پایگاه داده FCC، مشخصات ظاهری و تراشه تبلت ایسر One 10 را فاش کرده است

تبلت ایسر One 10 (2023) از شبکه ارتباطی 4G LTE هم پشتیبانی می کند و به این ترتیب کاربران در هر جایی که حضور داشته باشند، به اینترنت دسترسی خواهند داشت. هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت دقیق این تبلت در دست نیست.

منبع: gizmochina