از نمونه مانیتورهایی که به منظور انجام بازی های ویدئویی و افزایش تمرکز گیمرها طراحی و ساخته شده است می توان به مانیتور گیمینگ KG241YS اشاره کرد. این مدل مانیتور توسط شرکت معتبر Acer طراحی و ساخته شده است! مهندسان شرکت ایسر این مدل از مانیتور کامپیوتر را با هدف به نمایش درآوردن بازی های ویدئویی با بالاترین کیفیت و وضوح طراحی کرده اند. به همین دلیل این مدل مانیتور مجهز به قابلیت ها و امکانات متعدد و رده بالایی شده است! از نمونه مشخصات رده بالای مانیتور گیمینگ KG241YS می توان به فناوری های کاربردی و پیشرفته، رزولوشن FHD، نرخ تازه پاسخگویی بی نظیر و ابعاد مناسب اشاره کرد. نرخ به روزرسانی فوق العاده 165 هرتزی نیز می تواند جزو مهم ترین و مثبت ترین مشخصات این مدل مانیتور محسوب شود. این ویژگی باعث می شود تا محتوای مد نظر کاربر با روان ترین شکل ممکن پخش شده و لذت انجام بازی های ویدئویی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. طراحی گیمرپسندی نیز این مدل مانیتور در اختیار دارد که باعث می شود تا کاربر جهت افزایش میزان جذابیت سیستم گیمینگ خود اقدام به تهیه و استفاده از آن کند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ KG241YS ایسر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مشخصات مانیتور گیمینگ ایسر KG241YS

پنل فوق سریع و پل های ارتباطی!

شرکت ایسر به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ KG241YS از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت ایسر استفاده شده شامل یک عدد پورت DisplayPort 1.2 و دو عدد پورت HDMI 2.0، می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. مانیتور گیمینگ KG241YS ایسر دارای نور پس زمینه  LEDبوده که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر دارد. از دیگر ویژگی های مهم این مدل مانیتور نیز می توان به پنل 23.8 اینچی باکیفیت از نوع VA اشاره کرد. این نوع پنل باعث می شود تا مانیتور تصاویر دریافتی از کنسول های بازی و یا کامیپوتر را با بالاترین میزان گرافیکی به نمایش دربیاورد! نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور کامپیوتر ایسر نیز محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید.

ایسر به لطف استفاده از پنل VA توانسته میزان کنتراست مانیتور را به 3000:1 (استاتیک) رسانده تا قادر باشد نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش دهد! این مانیتور با توجه به بهره مندی از رزولوشن FHD (1920x1080) می تواند شما را در دنیای بازی غرق کند! مانیتور گیمینگ KG241YS ایسر با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! از ویژگی های مهم دیگر این مدل مانیتور می توان به زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای اشاره کرد. زمان پاسخ گویی مناسب 1 میلی ثانیه ای (VRB) که این مدل مانیتور در اختیار دارد به شما این امکان را خواهد داد تا اطلاعات روی صفحه نمایش را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

مشخصات مانیتور گیمینگ ایسر KG241YS

زاویه دید مناسب و طراحی هوشمندانه!

از دیگر ویژگی های موجود در مانیتور گیمینگ KG241YS می توان به زاویه دید 178درجه ای اشاره کرد. زاویه دید شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! لازم به ذکر است که این مدل مانیتور با توجه به پنل VA که در اختیار دارد نسبت به پنل های IPS از زاویه دید جالبی برخوردار نبوده و هنگام تماشای محتوا نیز تغییر گاما احساس خواهد شد! روشنایی 250 cd/m2 نیز از دیگر ویژگی های مثبت این مدل مانیتور بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. فناوری های کاربردی و پیشرفته ای نیز در ساخت این مدل مانیتور استفاده شده تا محتوای مد نظر کاربر بدون افت کیفیت و چالش خاصی به نمایش دربیاید! فناوری های استفاده شده شامل AMD FreeSync (وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود) و G-Sync (به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده و با کمک نرخ تازه سازی متغیر (VRR) موجود در کارت گرافیک های قدرتمند انویدیا می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند!

مشخصات مانیتور گیمینگ ایسر KG241YS

ضخامت مناسب بدنه و حاشیه های ناچیز از ویژگی های مهم و مثبتی است که مهندسان و طراحان شرکت Acer در ساخت مانیتور گیمینگ KG241YS مورد استفاده قرار داده است. ساختار هنرمندانه و گیمرپسند نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت ایسر در طراحی و ساخت این مدل از مانیتور مورد استفاده قرار داده و ترکیب این دو ویژگی با یکدیگر منجر به بالا رفتن میزان جذابیت سیستم گیمینگ خواهد شد. پایه نیز از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل مانیتور محسوب می شود که جهت ایجاد شرایط ایده آل دید کاربر نسبت به صفحه نمایش اضافه شده است. پایه تعبیه شده در این مدل مانیتور با توجه به قابلیت تنظیم شیب از -5 تا +15 درجه این امکان را به کاربر می دهد تا بهترین و استانداردترین زاویه دید را برای خود به وجود آورد! در ضمن با توجه به قابلیت نصب بر روی دیوار نیز این امکان را به کاربر می دهد تا بدون اشغال فضای روی میز اقدام به استفاده از مانیتور کند! بدنه این مانیتور نیز از مواد باکیفیت و مرغوب بوده که می تواند در برابر ضربات احتمالی و حتی سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. با وجود دکمه های متعددی که در قسمت پشتی مانیتور تعبیه شده نیز کاربر قادر خواهد بود نسبت به تنظیم کلی مانیتور (رنگ، نور، پورت ها و ...) دسترسی داشته باشد! در آخر باید به این نکته اشاره کرد که مانیتور گیمینگ KG241YS از قابلیت به نمایش درآوردن طیف رنگی 72 درصدی NTSC و 140 درصدی sRGB، قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ و نسبت تصویر 16:9 (موجب می شود تا مانیتور محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید) اشاره کرد!

منبع: displayninja