برند XPG از دو ماژول حافظه جدید رونمایی کرده است. این ماژول ها GAMMIX D45G و SPECTRIX D45G RGB نام دارند و هر دوی آنها به منظور آسان تر کردن عملیات اورکلاکینگ طراحی شده اند. این ماژول های حافظه به شما اجازه می دهند تا پارامترهای شخصی و دلخواه خود را از طریق سیستم عامل نصب شده بر روی کامپیوتر رومیزی بر روی آنها تنظیم کنید. همچنین امکان اعمال تنظیمات بر روی این حافظه ها از طریق BIOS نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که حافظه رم GAMMIX D45G با قیمت 90 دلار (برای دو ماژول 8 گیگابایتی) و حافظه رم SPECTRIX D45 RGB با قیمت 110 دلار (برای دو ماژول 8 گیگابایتی) راهی بازار خواهند شد.

ماژول های حافظه جدید برند XPG با قابلیت اورکلاکینگ آسان معرفی شدند

هر دو حافظه رم جدید برند XPG از قابلیت Intel Extreme Memory Profile (XMP) 2.0 پشتیبانی می کنند که نقش زیادی در سریع تر و آسان تر شدن اورکلاک سیستم و به ثبات رساندن آن دارند. همچنین XPG بر روی کیفیت چیپ های IC و PCB های به کار رفته در این حافظه ها مانور تبلیغاتی زیادی داده و این موضوع را به نوعی هایلایت کرده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که هر دو حافظه رم GAMMIX D45G و SPECTRIX D45G RGB با جدیدترین پلتفرم های AMD سازگار هستند و با ظرفیت های 8 گیگابایت، 16 گیگابایت و 32 گیگابایت در دسترس خواهند بود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ماژول حافظه SPECTRIX D45 RGB با فرکانس های 3600، 4133 و 4400 مگاهرتز و ماژول حافظه GAMMIX D45G با فرکانس های 3200، 3600 و 4133 مگاهرتز عرضه خواهند شد. از این جهت می توان از سرعت عملکرد عالی این ماژول های حافظه اطمینان داشت و از آنها برای راه اندازی سیستم های قدرتمند بهره برد.

ماژول های حافظه جدید برند XPG با قابلیت اورکلاکینگ آسان معرفی شدند

ماژول حافظه GAMMIX D45G با رنگ مشکی طراحی شده و دارای بدنه ای مستحکم و با دوام است. به طوری که به آسانی می توانید آن را بر روی انواع مادربرد نصب کنید. در حالی که ماژول حافظه SPECTRIX D45G RGB از قابلیت نورپردازی RGB بهره می برد و یک انتخاب ایده آل برای استفاده بر روی مادربردهای گیمینگ به شمار می آید. شما می توانید افکت و نحوه نورپردازی ماژول SPECTRIX D45G RGB را در حالت Music Mode قرار دهید یا از افکت هایی مانند تنفس، ثابت یا ستاره دنباله دار برای آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که قابلیت نورپردازی RGB این ماژول حافظه با تمامی مادربردهای ساخت برندهای معتبر شامل ایسوس، MSI، گیگابایت و ASRock سازگار است و جلوه ای جذاب و خاص به سیستم شما می بخشد!

شرکت XPG در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه ماژول های حافظه GAMMIX D45G و SPECTRIX D45G RGB به بازار منتشر نکرده است. به همین دلیل باید منتظر اخبار تکمیلی در این رابطه باشیم. شما می توانید اخبار جدید در این رابطه و اخبار روز سایر حوزه های دنیای تکنولوژی را بر روی سایت ما پیگیری کنید.

منبع: windowscentral