اسکنرهای اداری HP از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. وضوح بالا ، مقاومت بالا ، وزن کم و طراحی خوب از ویژگی های این اسکنر می باشند.

ویژگی های اسکنر اچ پی

شرکت اچ پی در سال 1939 شروع به کار نمود. این شرکت محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. اسکنرهای اچ پی نمونه ای از محصولات این برند است که شهرت زیادی دارد و در تمامی دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

اسکنر اداری اچ پی در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند. تمامی کاربران با توجه به نیاز خود می توانند از میان مدل های متنوع اسکنر اچ پی ، اسکنر مناسب خود را انتخاب کنند. برای خرید اسکنر باید به ویژگی هایی نظیر رزولوشن ، فناوری به کار رفته در اسکنر ، کیفیت اسکن ، ابعاد دستگاه و ... توجه داشته باشید تا یک اسکنر خوب را انتخاب نمایید.

برترین اسکنرهای اداری HP

برخی از بهترین نوع این اسکنرها را بررسی می کنیم.

اسکنر تخت اچ پی

 

                                                                                                    اسکنرهای اداری HP

اسکنرهای تخت اچ پی ، یکی از بهترین تجهیزات اداری می باشد. این دستگاه ها با هدف مصارف خانگی و اداری طراحی و تولید شده اند. وضوح اسکنرهای تخت ، بسیار بالا است و این یکی از ویژگی های بارز این اسکنرها به شمار می آید. اسکنرهای تخت مجهز به ADF است و تعداد زیادی از صفحات A4 را نگهداری می کنند.

وزن این اسکنرها سبک بوده و با توجه به ظاهر جمع و جور آن برای میزهای کوچک اداره یا خانه بسیار مناسب است. این اسکنر ، یکی از پرفروش ترین اسکنرهای موجود در بازار می باشد.

اسکنر لیزری اچ پی ، از بهترین اسکنرهای اداری HP

اسکنرهای لیزری اچ پی در مقایسه با اسکنرهای تخت اچ پی از محبوبیت کمتری برخوردار می باشند ، ولی در کل فروش بالایی دارند و اسکنرهای خوبی می باشند. فناوری پیشرفته و سرعت بالای این اسکنر موجب شده است که بسیاری از ادارات و سازمان ها از این اسکنر استفاده کنند. این اسکنر در مقایسه با سایر اسکنرهای لیزری موجود در بازار ، کیفیت بهتری دارد.

اسکنر HP sheet – fed

 این نوع اسکنر نوع دیگری از اسکنرهای اداری HP می باشد که فروش خوبی دارد. کیفیت این اسکنر ایده آل می باشد و سرعت مناسبی برای اسکن اسناد دارد. وضوح و طراحی این نوع اسکنر خوب می باشد. این نوع اسکنر شباهت بسیار زیادی به اسکنرهای رومیزی دارد. البته یک تفاوت کوچک دارد و آن هم این است که در زمان اسکن کردن ، سند به جای هد حرکت می کند. ظاهر این اسکنر مشابه یک پرینتر است.

اسکنر های چند کاره فید دار

خریداران اسکنر همواره به دنبال خرید اسکنرهایی با سرعت و کیفیت و دقت بسیار بالایی هستند. به همین دلیل اسکنرهای ADF دار اچ پی با عملکردی بی نظیر و کارایی های زیاد بهینه شدند و با قابلیت بهره گیری از فیدر در بخش بالای دستگاه های چند کاره ، وارد بازار شدند. اما این سیستم ها قابلیت اسکن دسته ای اسناد را ندارند و برای حجم بالای کاری ادارات و سازمان ها مناسب نیستند.

اسکنرهای تک کاره ADF

 

 

                                                                                               اسکنرهای اداری HP

نمونه دیگری از اسکنرهای اداری HP ، این نوع اسکنرها می باشند. این اسکنرها برای اسکن دسته ای اسناد مناسب می باشند. قابلیت اسکن در حجم بالا ، از ویژگی های مثبت این دستگاه می باشد. اسکنرهای تک کاره ADF امروزی ، سرعت و عملکرد بسیار مطلوبی دارند و در بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت اسکنر HP

قیمت اسکنرهای اچ پی با توجه به مدل دستگاه متفاوت می باشد. مسلماً به هر میزانی که کیفیت و مقاومت دستگاه بالاتر باشد ، قیمت دستگاه بالاتر است. قابلیت های دستگاه و آپشن های مختلف دستگاه ، بر قیمت اسکنر اثرگذار می باشند. شاید قیمت اسکنرهای اداری HP در مقایسه با برخی از برندها بیشتر باشد ، اما ارزش خرید دارد. زیرا مقاومت این اسکنر سبب طول عمر دستگاه و نیاز کمتر به تعمیر آن می شود.

کیفیت دستگاه ها ، عامل بسیار مهمی است که سازمان ها و شرکت های بزرگ باید بدان توجه داشته باشند. برای یک سازمان یا یک شرکت معتبر ، کیفیت اسکن اسناد بسیار مهم است. لذا در خرید اسکنر اداری باید دستگاهی را انتخاب کنید که امکان اسکن اسناد را در کیفیت بالا داشته باشد. بنابراین کیفیت را قربانی قیمت نکنید و یک اسکنر با کیفیت خریداری کنید.