بهترین لیبل پرینترها در سال 2021 را در این مقاله بررسی می کنیم تا شما بتوانید یکی از مناسب ترین آنها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

امروزه لیبل پرینترهای بسیار زیادی در بازار موجود می باشند. این لیبل پرینترها در برخی از قابلیت ها با یکدیگر کمی تفاوت دارند. برخی از برترین آنها را با یکدیگر مرور می کنیم.

لیبل پرینتر Cab EOS

لیبل پرینتر فوق ، امکان چاپ لیبل و برچسب های کاربردی را دارا می باشد. مزایای این لیبل پرینتر شامل استفاده آسان ، امکان افزودن اطلاعات ، انتشار لحظه ای بدون وصل شدن به سیستم ، تغییر فرمت لیبل ها و ... می باشند. شما می توانید با کمک این لیبل پرینتر ، فرمت های گوناگونی از برچسب ها را بارگیری و آنها را در فلش save کنید. این نوع لیبل پرینتر علاوه بر مزایای گفته شده ، ظاهر زیبایی دارد.

Epson C3500 ، یکی از بهترین لیبل پرینترها

 

                                                                                          بهترین لیبل پرینترها

این نوع لیبل پرینتر دارای کیفیت چاپ بسیار بالایی می باشد. سرعت لیبل پرینتر اپسون ، بسیار ایده آل است. با کمک این لیبل پرینتر ، اطلاعات موردنظر خود را چاپ و به کمک نمایشگر ال سی دی شرایط دستگاه را بررسی می کنید.

Cab Hermes

این نوع لیبل پرینتر عملکرد و کارکرد مطلوبی دارد. لیبل پرینتر  Cab Hermes ، امکان چاپ برچسب های اپلیکاتور را با دقت و کیفیت بالایی دارد. استفاده از این لیبل پرینتر در تولیدی ها ، فروشگاه ها و کارخانه ها و ... سبب افزایش راندمان و کارایی می شود. وزن این لیبل پرینتر کم است و کارایی های زیادی دارد.

سری Zebra ZT

یکی از بهترین لیبل پرینترها در سال 2021 ، این لیبل پرینتر می باشد. این لیبل پرینتر قادر است حجم بالایی از چاپ را در سریعترین زمان ممکن ، انجام دهد. لیبل پرینتر فوق ، دارای انعطاف پذیری بالایی است. رزولوشن آن مناسب است و امکان چاپ بارکد 2D را دارا می باشد.

Cab Mach4

 این لیبل پرینتر سرعت و کیفیت بسیار بالایی دارد و سرعت آن 8 اینچ در ثانیه می باشد. لیبل پرینتر Cab Mach4  ، قادر است چاپ RFID را انجام دهد. تکنولوژی چاپ حرارتی به کار رفته در این لیبل پرینتر ، سبب ارائه کیفیتی معادل 600 dpi می شود.

سری Zebra GX

یکی دیگر از بهترین لیبل پرینترها ، لیبل پرینتر سری Zebra GX می باشد. این لیبل پرینتر دارای فناوری چاپ حرارتی می باشد. طراحی این لیبل پرینتر ، زیبا و کوچک است. برای بسیاری از کسب و کارها ، این لیبل پرینتر مناسب است. طراحی کوچک این لیبل پرینتر سبب شده است که بتوان به آسانی آن را روی میز قرار داد.

سری Cab XC ، یکی از بهترین لیبل پرینترها

این سری از لیبل پرینترها از تکنولوژی چاپ حرارتی برخوردار می باشد. ریبون اضافی موجود در این لیبل پرینتر ، سبب شده که بتوان رنگ هایی را به لیبل اضافه نمود. این نوع لیبل پرینتر دارای قابلیت چاپ رنگی می باشد. در کسب و کارهای زیادی از این لیبل پرینتر استفاده می کنند که یک نمونه از آن ، در آزمایشگاه ها برای چاپ برچسب های آزمایشگاهی می باشد.

Cab SQUIX

 

 

                                                                                                    بهترین لیبل پرینترها

مزایای این لیبل پرینتر شامل دقت بالا ، طراحی زیبا ، سرعت بالا ، کیفیت چاپ مناسب و استفاده آسان از آن می باشد. این نوع پرینتر که یکی از بهترین لیبل پرینترها می باشد ، در مصارف صنعتی کاربرد دارد. یکی از ویژگی های مثبت این لیبل پرینتر ، برخورداری از یک نمایشگر مناسب می باشد که بسیاری از تنظیمات را نمایش می دهد. کاتر موجود در دستگاه ، برش کاغذها را به خوبی انجام می دهد.

Epson C7500

این نوع لیبل پرینتر دارای سرعت بالایی است و چاپ آن کیفیت مطلوبی دارد. در صورتی که برای کسب و کار خود نیازمند چاپ رنگی در تیراژ بالا می باشید ، این لیبل پرینتر را انتخاب کنید. تعداد بی شماری از فرمت های لیبل و برچسب ها ، روی این لیبل پرینتر بارگذاری می شوند. کارتریج بزرگ دستگاه سبب می شود که نیازی به تعویض جوهر به صورت مکرر نباشد.

Sato CL4NX ، یکی از بهترین لیبل پرینترها

این لیبل پرینتر توانایی چاپ بارکدهای 1D و 2D را دارد و یک نوع چاپگر لیبل RFID می باشد. برای تنظیمات وضوح عکس و متن ، دارای سه منوی مختلف می باشد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. این لیبل پرینتر از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و کیفیت مطلوبی دارد.