همانطور که می دانید اتاق کنفرانس یکی از مهمترین اتاق ها است که جلسات بسیار مهم در آن برگزار می شود و صندلی کنفرانسی بهترین تاثیر را در فضای اتاق می گذارد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی بهترین برندهای صندلی کنفرانسی در سال ۱۴۰۱ می پردازیم.

انواع برندهای صندلی کنفرانسی

از جمله مهمترین برندهای صندلی کنفرانسی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

صندلی کنفرانسی نیلپر

یکی از بهترین برندهای صندلی کنفرانسی در سال ۱۴۰۱ برند نیلپر است که دارای متنوع ترین نوع صندلی با طراحی های زیبا می باشد این شرکت نیلپر از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه تولیدات صندلی های اداری و کنفرانسی می باشد و برای سالن های بزرگ کنفرانس و مجموعه های بزرگ این صندلی ها تولید می شود. این صندلی ها همه یک شکل و یک دست هستند و روکش آن از پارچه یا چرم است و دارای ضربه گیر در زیر پایه های صندلی است تا از لیز خوردن صندلی جلوگیری کند . پشتی صندلی قابلیت تا شدن دارد و جنس آن از پروفیل فولاد است و استحکام بالایی دارد.

صندلی کنفرانسی آرام گستر

یکی دیگر از بهترین برندهای صندلی کنفرانسی در سال ۱۴۰۱ صندلی آرام گستر است که در زمینه مبلمان اداری و طراحی صندلی های کنفرانسی سابقه درخشانی دارد و با بهترین قطعات و کیفیت محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهد . جنس و پایه این صندلی ها از جنس فولاد است و با آلیاژ نیکل آبکاری شده است و چوب به کار رفته در آن از نوع چوب ۸ لایه می باشد و با پرس گرم حالت داده شده است. از دیگر ویژگی های این صندلی ها ابر پشت و کف آن فوم قالبی است و روکش آن از پارچه و چرم است و برای تمامی اتاق های کنفرانس مناسب می باشد به همین منظور برای خرید و قیمت این صندلی ها شما می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان ارتباط برقرار کنید.

صندلی کنفرانسی کامپی سیستم ۴۰۰

این نوع صندلی هم از بهترین برندهای صندلی کنفرانسی در سال ۱۴۰۱ است و دارای مدل های مختلفی می باشد و طراحی آن بسیار زیبا و کیفیت آن عالی است و جنس رویه آن از چرم و دارای طول عمر بالایی می باشد . از ویژگی های خوب این صندلی طراحی ارگونومیک دسته آن می باشد که در زمان نشستن افراد دست ها به راحتی روی آن قرار می گیرد . همچنین پایه های آن از جنس فلز و هلالی شکل است و پشتی صندلی به صورت سه تکه می باشد که از نظر ظاهری بسیار زیبا است به همین منظور برای خرید انواع صندلی کنفرانسی شما می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه و به صورت آنلاین با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

صندلی کنفرانسی سیلا C17

یکی دیگر از بهترین برندهای صندلی کنفرانسی در سال ۱۴۰۱ صندلی سیلا است که اتصالات پشت صندلی از جنس آلیاژ آلومینیوم است و دارای آبکاری نیکل کروم می باشد و کفی و پشتی این نوع صندلی از جنس فوم سرد با روکش چرم است و طراحی و کیفیت این صندلی ها بسیار بالا است و در اکثر مکان های اداری ، ارگان ها ، سازمان ها ، دفاتر دولتی ، آموزشگاه ها و غیره از این نوع صندلی استفاده می کنند و برای خرید این نوع صندلی ها هم می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان ارتباط برقرار کنید.

صندلی کنفرانسی سپیدار

این نوع صندلی هم از تولیدات شرکت کامپی سیستم است که برای اتاق های جلسات ، کارخانجات ، ادارات ، همایش ها و کنفرانس ها استفاده می شود و طراحی و کیفیت آن بسیار مناسب و ظاهری زیبا و مدرن دارد و دسته صندلی شیب دار است و در قسمت میانی و پشت صندلی برآمدگی دارد که کمر در آن راحت قرار بگیرد و دارای استحکام و دوام طولانی مدت است.

خرید صندلی کنفرانسی

برای خرید بهترین برند های صندلی کنفرانسی در سال ۱۴۰۱ و صندلی های متنوع با رنگ ها و طراحی های زیب می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و قیمت این صندلی ها را مشاهده فرمایید.

سخن پایانی

بهترین برندهای صندلی کنفرانسی در سال ۱۴۰۱ را معرفی کردیم و این صندلی ها دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند و از بهترین ویژگی این صندلی های کنفرانسی مقرون به صرفه بودن آنها می باشد به همین منظور شما می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه : نکات مفید درباره خرید صندلی کنفرانسی