همانطور که می دانید اسکنر تصاویر را گرفته و به فرمت های دیجیتال تبدیل می کند و در رایانه ذخیره می کند و در بازار انواع مختلفی از این اسکنرها وجود دارد که ما در این مقاله به بررسی بهترین مارک های اسکنر کداک در بازار می پردازیم.

معرفی بهترین اسکنر کداک

از جمله مارکهای بهتری که برای اسکنر کداک وجود دارد عبارت است از :

Kodak Alaris S2050

یکی از بهترین مارک های اسکنر کداک در بازار Kodak Alaris S2050 است که روزانه حدود ۵۰۰۰ ورق را اسکن می کند و دارای کیت غلتکی است که در حالت عادی حدود ۲۵۰۰۰۰ ورق دارد و این اسکنر بر اساس نرم افزار Alaris Smart Touch  که یک نرم افزار اسکن اکسپرس است کار می کند و مزایای بسیار زیادی این اسکنر دارد و از یک اتصال USB301  استفاده می کند و به شما اجازه می دهد که اسناد را سریعتر منتقل کنید.

Kodak Alaris I 2420

یکی دیگر از بهترین مارک های اسکنر کداک در بازار Kodak Alaris I 2420  است که حداکثر ۵۰۰۰ صفحه در روز را با این اسکنر اسکن می کنید و دارای فن آوری Perfect Page  است و همچنین دارای یک کیت مصرفی است که حدود ۲۵۰۰۰۰ ورق دارد و چندین ویژگی برای پردازش خودکار اتوماتیک دارد مانند برش اتوماتیک ، تمیز کردن پس زمینه و غیره که این اسکنرها برای کارهای اداری ، پردازش قابل پرداخت ، فرم های پردازش مشتریان بسیار مناسب است و سرعت اسکن این دستگاه بسیار بالا است و به صورت دوبلکس رنگی است یعنی به صورت اتوماتیک شما می توانید از هر دو طرف صفحه استفاده کنید به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و با کارشناسان شرکت به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

Kodak Alaris I 2900

یکی از بهترین مارک های اسکنر کداک در بازار Kodak Alarks I 2900  است که در اسکن ساده در هر دقیقه ۶۰ صفحه را اسکن می کند و دارای وضوح نوری 600dpi  و سنسور ccd است . این اسکنر دارای واحد مسطح A4 A4  است که از لحاظ عملی خیلی سریع بین ADF و اسکنر سطح را switch   می کند یعنی در اصل در واحد مسطح شما هر چیزی را که از واحد تغذیه خودکار عبور نمی کند را می توانید اسکن کنید مانند روکش های ضخیم ، اسناد بسیار نازک و ظریف ، کاغذهای شکننده و غیره و این اسکنر تخت یکی از ویژگی های مهم این دستگاه است و همچنین دارای یک سیستم تشخیص چند منظوره ADF هم می باشد که به آن حفاظت اسناد هوشمند هم می گویند به همین منظور برای خرید این دستگاه شما می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان ارتباط برقرار کنید.

Kodak Alaris S2040

یکی از بهترین مارک های اسکنر کداک در بازار اسکنر Kodak Alaris S2040 است و جایگزین I 2420 می باشد و سرعت آن مثل هم یکسان است و وضوح نوری آن 1200dpi  است و اتصال رومیزی دارد و دارای USB301   با سرعت بالا است ADFآن افزایش پیدا کرده است و دارای مجوز ستاره انرژی می باشد و به محیط و سلامتی آسیب نمی رساند.

بهترین اسکنر کداک کدام است ؟

از بهترین مارک های اسکنر کداک در بازار به نظر Kodak Alaris S2050  وI 2900  است  که با در نظر گرفتن قیمت و سرعت اسکن کارایی بسیار بالای دارد و دارای USB301 است و سرعت انتقال فایل ها را سریع انجام می دهد و وضوح تصاویر در آن بسیار عالی است و سرعت اسکن این دو دستگاه بسیار عالی می باشد البته اسکنرهای کداک همه بسیار خوب هستند و جزو بهترین اسکنر ها می باشند.

قیمت و خرید اسکنر کداک

بهترین مارک های اسکنر کداک در بازار دارای قیمت های متفاوتی می باشند و بر اساس نوع کارایی و مدل و نوع برند قیمت گذاری می شوند به همین منظور برای خرید این اسکنرها شما می توانید به سایت شرکت ایده برترپارسیان مراجعه و نحوه خرید و قیمت ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

بهترین مارک های اسکنر کداک در بازار را تا حدودی بیان کردیم چون این اسکنرها دارای مدل ها و برندهای مختلفی می باشند که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارا هستند و بیشتر آنها برای کارهای اداری استفاده می شود  به همین منظور شما می توانید با شرکت ایده برترپارسیان ارتباط و از نحوه سفارش این دستگاه ها اطلاع حاصل کنید.