بهترین دستگاه چاپ کارت ویزیت باید از کیفیتی برخوردار باشد که انواع کارت ویزیت ها را به بهترین شکل ممکن چاپ کند.

مهمترین مزایای دستگاه چاپ کارت ویزیت چیست ؟

این دستگاه ها توانایی کد گذاری هوشمند را دارا می باشند.

از USB برخوردار بوده و دارای اتصال اترنت می باشند.

توانایی نگهداری کارت در تعداد بالا در مخزن نگهدارنده ورودی دستگاه را دارا می باشد.

وصل کردن و راه اندازی آن بسیار راحت است.

امکان اضافه نمودن ماژول به دستگاه وجود دارد.

از کلیدهای تغییر وضعیت به صورت ال ای دی رنگی برخوردار است.

این دستگاه ابعاد کوچکی داشته و در تمامی محیط ها قابل استفاده می باشد.

بهترین دستگاه چاپ کارت ویزیت قادر است چاپ انواع کارت ویزیت را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

دستگاه های چاپ کارت ویزیت چه کاری انجام می دهند ؟

برای چاپ کارت شناسایی ، کارت پرسنلی ، کارت اتوبوس ، کارت مترو ، کارت دانشجویی و بسیاری از کارت های دیگر از این دستگاه استفاده می کنند. چاپ کارت های مقوایی قدیمی منسوخ شده است و کارت های جدید را به صورت پی وی سی صادر می کنند. کارت های پی وی سی را با گذاشتن تراشه الکترونیکی کوچکی ، تبدیل به کارت هوشمند می کنند.

چاپگر کارت ویزیت به منظور تولید کارت های پی وی سی مثل کارت ملی هوشمند و کارت های بانکی و ... به کار می رود. این دستگاه ها قادر هستند سریعاً کارت های مذکور را چاپ کنند.

بهترین دستگاه چاپ کارت ویزیت می تواند کارتی را چاپ کند که بهترین ظاهر و کیفیت را داشته باشد. البته به شرطی که طراحی خوبی برای کارت صورت گرفته باشد که تا مدت ها در خاطر مشتریان ثبت گردد. بنابراین برای داشتن یک کارت ویزیت خوب و لاکچری به طراحی خوب و یک دستگاه خوب نیاز داریم. نکته دیگری که در چاپ یک کارت ویزیت خوب باید مدنظر داشته باشید ، جنس کارت ویزیت است. کارت ویزیت های پی وی سی بهترین کیفیت و بهترین جنس را دارند و انتخاب اکثر برندهای بزرگ می باشد.

چندین نمونه از بهترین دستگاه چاپ کارت ویزیت

دستگاه چاپ کارت هایتی Hiti

دستگاه چاپ کارت مجیکارت  Magicard

 

 

 

                                                                                              بهترین دستگاه چاپ کارت ویزیت

 دستگاه چاپ کارت ویزیت زبرا Zebra

دستگاه پرفروش فارگو Fargo

دستگاه بی نظیر پوینت من  Pointman

دستگاه چاپ کارت ویزیت اولیس Evolis

دستگاه محبوب پی وی سی هودو Hodoo

 موارد فوق از بهترین دستگاه چاپ کارت ویزیت موجود در بازار می باشند. این دستگاه ها از ویژگی هایی برخوردار هستند که می توانند کارت های ویزیت را در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت چاپ کنند.

نحوه کار با دستگاه چاپ کارت ویزیت هوشمند چگونه است ؟

با توجه به نوع چاپی که می خواهید انجام دهید ، شیوه کار با دستگاه فرق دارد. به طور کلی شیوه کار این گونه است که ریبون پرینتر چاپ کارت را داخل آن نصب می کنید. سپس با استفاده از برنامه چاپ کارت ، اطلاعات لازم جهت چاپ را ( طراحی کارت ) را به پرینتر می فرستید.

دستگاه ، اطلاعات و طرح کارت را توسط ریبون و هد بر روی کارت درج می کند. در نهایت دستگاه لایه اورلی و پوششی را بر روی کارت قرار می دهد و در صورت نیاز به کد کردن آن اقدام می کند. نحوه کار بهترین دستگاه چاپ کارت ویزیت در مدل های مختلف ، تقریباً مشابه است.

موارد استفاده از کارت ویزیت های هوشمند

همانگونه که اشاره شد این کارت ویزیت ها کاربردهای بسیار زیادی دارند. کارت های ورود و خروج کارمندان ، کارت های اعتباری ، کارت رستوران ، کارت دانشجویی ، کارت گارانتی ، کارت های مخصوص ورود و خروج ماشین در پارکینگ ها ، کارت مؤسسه های آموزشی ، کارت عضویت باشگاه ، کارت هدیه های موقتی ، کارت های دعوت به سمینارها و ... از جمله کاربردهای مختلف این کارت ها می باشند.

آشنایی با چند مدل از بهترین دستگاه چاپ کارت ویزیت

 

 

                                                                                           بهترین دستگاه چاپ کارت ویزیت

 

دستگاه های زیر فروش زیادی داشته اند و توانسته اند رضایت کاربران را به صورت صد درصدی جلب کنند. چاپگر Evolis Badgy 200 ، دستگاه Evolis Tattoo 2Rewrite ، دستگاه + Magicard Enduro ، دستگاه Datacard SP25 Plus و ... نمونه هایی از بهترین مدل های این دستگاه ها می باشند.

این دستگاه ها قادر هستند که انواع کارت پی وی سی را با کیفیت بالایی چاپ کنند و در بین دستگاه های موجود در بازار کیفیت بی نظیری دارند.