امروزه ارتباط بین سازمان ها و ادارات از طریق دستگاه های فکس انجام می شود و این دستگاه یک جایگاه بسیار مهم به عنوان یک ماشین اداری دارد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی خرید اینترنتی انواع دستگاه فکس با ارزان ترین قیمت می پردازیم.

معرفی انواع مختلف دستگاه فکس

برای آشنایی شما عزیزان انواع دستگاه فکس را به شرح زیر ارائه می دهیم:

فکس لیزری

در مورد خرید اینترنتی انواع دستگاه فکس با ارزان ترین قیمت به بررسی فکس لیزری می پردازیم . این مدل فکس از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های موجود است ولی قیمت آن بالا است چون به صورت لیزری می باشد و متن و تصاویر پاک نمی شود و برگه ها در این دستگاه دچار مشکل و پارگی نمی شوند و عملکرد آن بسیار عالی می باشد.

فکس کاربنی

فکس کاربنی هم یکی دیگر از موارد خرید اینترنتی انواع دستگاه فکس با ارزان ترین قیمت می باشد که در ادارات و سازمان ها از آن بسیار استفاده می کنند . سرعت این دستگاه بسیار بالا است و با استفاده از رول کربن بر روی کاغذ A4  چاپ می شود و نوشته ها و تصاویر چاپ شده پاک نمی شود به همین منظور برای خرید اینترنتی این نوع دستگاه ها شما می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

فکس حرارتی

این نوع فکس هم برای مصارف خانگی کاربرد دارد و سرعت آن از دو مدل فکس قبلی کمتر است و قیمت آن ارزان تر می باشد و محتواهای چاپ شده روی کاغذ به مرور زمان  کمرنگ می شود مانند رسیدهای دستگاه ATM  بانک ها می باشد.

نکات مهم در انتخاب و خرید دستگاه فکس

انتخاب نوع دستگاه

اولین مورد برای خرید اینترنتی انواع دستگاه فکس با ارزان ترین قیمت انتخاب نوع دستگاه می باشد که با توجه به نیاز روزانه شما می توانید یک فکس لیزری یا جوهرافشانی ، حرارتی یا کاربنی خریداری کنید.

تک کاره یا چند کاره

مورد دیگر برای خرید اینترنتی انواع دستگاه فکس با ارزان ترین قیمت انتخاب دستگاه فکس تک کاره یا چند کاره است . بعضی از این دستگاه ها فقط عمل فکس را انجام می دهند ولی بعضی دیگر در کنار فکس قابلیت چاپ و کپی و اسکنر را هم دارند که به همین منظور برای خرید این نوع دستگاه فکس شما می توانید با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید .

سرعت چاپ

سرعت چاپ هم از فاکتورهای بسیار مهم خرید این دستگاه می باشد که این سرعت بستگی به نوع مودم ، اسکنر و چاپ می باشد . سرعت دریافت دستگاه بر حسب KBPS کیلوبایت بر ثانیه محاسبه می شود و هر چه مدل و نوع دستگاه شما بالاتر باشد سرعت چاپ آن هم بیشتر می شود.

ظرفیت تغذیه کاغذ به صورت خودکار

یکی دیگر از موارد خرید اینترنتی انواع دستگاه فکس با ارزان ترین قیمت ظرفیت تغذیه کاغذ به صورت خودکار است یعنی اگر تعداد کاغذ را با توجه به ظرفیت سینی کاغذ قرار دهید به صورت خودکار چاپ توسط دستگاه انجام می شود.

نوع کاغذ مصرفی

مورد دیگر نوع کاغذ مصرفی است که باید در سینی کاغذ قرار بگیرد که در بعضی مواقع بستگی به کار شما دارد که می توانید از کاغذ رولی کم کیفیت استفاده کنید و یا از کاغد A4 استفاده کنید که بعضی از دستگاه ها فقط با کاغذ A4   سازگاری دارند.

حافظه دریافتی

مورد بعدی خرید اینترنتی انواع دستگاه فکس با ارزان ترین قیمت  میزان حافظه دستگاه است که اگر دستگاه خراب شود یا کاغذ نداشته باشد آن را در حافظه خود نگهداری می کند و بعد از رفع مشکل آن را برای شما چاپ می کند که این حافظه از مهمترین ویژگی های دستگاه فکس با کیفیت می باشد که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد.

قیمت و خرید دستگاه فکس

از موارد خرید اینترنتی انواع دستگاه فکس با ارزان ترین قیمت را می توان به  چند مورد اشاره کرد مانند : نوع دستگاه ، تکنولوژی چاپ ، سرعت چاپ ، امکانات جانبی ، برند دستگاه ، چند کاره یا تک کاره  و غیره اشاره کرد که باعث می شود قیمت دستگاه بالاتر رود به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه و نحوه خرید و قیمت این دستگاه ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

خرید اینترنتی انواع دستگاه فکس با ارزان ترین قیمت را بیان کردیم ولی باید هنگام خرید به کیفیت دستگاه و سرعت آن و قیمت آن توجه کنید به همین منظور شما می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان ارتباط و از نحوه سفارش این دستگاه اطلاع حاصل کنید.