انتخاب برترین فیش پرینتر باید با درنظر گرفتن موارد بسیار مهمی صورت بگیرد تا فیش پرینتر خریداری شده بهترین کارایی را برای شما داشته باشد.

فیش پرینتر ، از تجهیزات ضروری برای بسیاری از کسب و کارها می باشد. این دستگاه ها در چند نوع ضربه ای ، جوهر افشان و حرارتی موجود می باشند. به منظور خرید فیش پرینتر باید سه مؤلفه اصلی را درنظر داشته باشید.

نیازهای کسب و کار شما چیست ؟

اولین گام در انتخاب برترین فیش پرینتر ، درنظر گرفتن نیازهای مشاغل شما می باشد. با توجه به ویژگی های هر یک از فیش پرینترها و تناسب آن به  کسب و کار شما ، به انتخاب آنها اقدام نمایید.

فیش پرینتر ضربه ای مناسب کسب و کار شما است ؟

 

                                                                                             انتخاب برترین فیش پرینتر

این دستگاه از پین های ریزی و یک ریبون به منظور ایجاد نقاطی بر روی کاغذ چاپ ، تشکیل شده است. این نقاط به شکل حروف بر روی کاغذ چاپ می شوند. این فیش پرینترها را سوزنی هم می گویند. کاربرد فیش پرینترهای سوزنی در تهیه غذاها یا کترینگ ها می باشند. زیرا عملکرد آنها در اثر گرمای محیط آشپزخانه دچار مشکل نمی شود و چاپ های آن ها پاک نمی شود.

فیش پرینتر جوهر افشان مناسب کسب و کار شما است ؟

 

                                                                                                انتخاب برترین فیش پرینتر

در انتخاب برترین فیش پرینتر باید توجه داشته باشید که فیش پرینترهای جوهر افشان برای کسب و کارهای کوچک به لحاظ اقتصادی مناسب نیستند. این دستگاه از هد چاپی برای پاشیدن قطره های جوهر بر روی کاغذ استفاده می کند تا لوگو و سایر مشخصات را با کیفیت ایده آلی منتشر کند. قیمت این فیش پرینترها نسبت به سایر فیش پرینترها ، بالاتر است.

فیش پرینتر حرارتی مناسب کسب و کار شما است ؟

 

                                                                                                 انتخاب برترین فیش پرینتر

این فیش پرینترها از سرعت و عملکرد مناسبی برخوردار هستند و صدای بسیار پایینی دارند. این دستگاه ها توسط تماس مستقیم میان هد حرارتی و کاغذ حرارتی و با کمک گرما ، به چاپ اقدام می کنند. برای چاپ بر روی کاغذ توسط این فیش پرینترها ، به جوهر احتیاجی نمی باشد. رول کاغذ حرارتی ، تنها نیاز فیش پرینترهای حرارتی می باشد.

مؤلفه های مهم در انتخاب برترین فیش پرینتر

علاوه بر نوع فیش پرینتر ، باید به سایر ویژگی های این دستگاه توجه داشته باشید تا بهترین مدل آن را انتخاب نمایید. طراحی کوچک و جمع و جور ، مقاوم بودن فیش پرینتر ، سرعت چاپ ، دارا بودن برش دهنده اتومات ، نصب و راه اندازی راحت ، بی سیم یا با سیم بودن و ... از مواردی هستند که در خرید فیش پرینتر باید مورد توجه قرار بگیرند. شما شرایط کسب و کار خود مانند فضا ، تعداد مشتریان یا ارباب رجوعان و ... را درنظر بگیرید و به انتخاب چاپگر مناسب خود اقدام نمایید.

سازگاری فیش پرینتر با صندوق فروشگاهی شما

دومین گام در انتخاب برترین فیش پرینتر ، توجه به سازگاری دستگاه با صندوق فروشگاهی شما می باشد. در صورتی که با این مسئله آشنایی ندارید باید با کارشناس فروش این محصول درباره سازگاری چاپگر با سیستم فروشگاهی خود ، مشورت کنید. بهتر است چاپگر خود را با پایانه های خود از یک برند انتخاب کنید. ممکن است هم برند بودن این دو ، سبب سازگاری بیشتر و عملکرد سریع تر و بهتر فیش پرینتر شود. فیش پرینتر بایستی به آسانی به ترمینال POS شما با کمترین درهم و برهمی سیم ، متصل شود.

بودجه شما برای انتخاب برترین فیش پرینتر

 

سومین گام در انتخاب چاپگر مناسب شما ، خرید چاپگری مناسب با بودجه شما می باشد. هر کدام از فیش پرینترها دارای قیمت متفاوتی می باشند. کیفیت و قیمت ، دو مؤلفه مهمی هستند که باید به هر دو توجه نمود و یکی را فدای دیگری نکرد. اگر مشاغل شما به گونه ای است که به چاپ رنگی نیازی ندارد ، برای خرید چاپگر رنگی هزینه بیهوده نکنید. زیرا به آن نیاز پیدا نمی کنید.

فیش پرینترهای ضربه ای از ارزان ترین قیمت در مقایسه با سایر فیش پرینترها برخوردار می باشند. البته سرعت آنها پایین است و برای کسب وکارهای بزرگ مناسب نمی باشد. فیش پرینترهای حرارتی از قیمت بالاتری نسبت به نوع ضربه ای برخوردار هستند ، ولی عملکرد و سرعت بهتری دارند. فیش پرینترهای جوهرافشان برای چاپ رنگی بسیار مناسب هستند. این چاپگرها به هزینه زیادی برای نگهداری ، نیازمند می باشند.

  • با درنظر گرفتن این سه مؤلفه می توانید به انتخاب برترین فیش پرینتر موجود در بازار اقدام نمایید.