منو
منو
سبد خرید

هدفون باسیم - هدفون بی سیم

هدفون باسیم - هدفون بی سیم

هدفون وسیله ای است که اگر چه در دسته لوازم جانبی کامپیوتر قرار می گیرد، ولی بیشتر برای دستگاه های هوشمندی مانند تبلت و گوشی موبایل و یا دستگاه هایی مانند mp3 کاربرد دارد. همان طور که در توضیحات هدست نیز بیان کردیم، عملکرد هدفون و هدست یا در کل هندزفری مشابه هم است و از نظر ظاهری تا حدود زیادی به هم شباهت دارند. به همین دلیل است که خیلی از افرادی که قصد خرید یکی از این محصولات را دارند در تشخیص تفاوت هدست و هدفون دچار سردرگمی می شوند.

هدفون ها خود به چند نوع می باشند که در ادامه به معرفی و توضیح مختصر انواع هدفون ها می پردازیم:

 اولین نوع، هدفون های باز و بسته open or closed back می باشند که همانطور که از نامشان پیداست قسمت پشت گوشی بعضی از آنها باز است و صدای محیط براحتی شنیده می شود و در بعضی دیگر این قسمت بسته می باشد تا صدای محیط تا حد مطلوبی فیلتر شود.

دومین نوع، هدفون Circumaural است که دارای بالشتک های کاملاً عایق کاری شده از لحاظ صوتی در جلوی گوشی ها می باشد که این موضوع باعث می شود صدای محیط تا حد امکان کاهش پیدا کند.

نوع آخر هدفون، supra-aural است که بسیار سبک بوده و در طراحی جدید این محصول، در استفاده های طولانی گوش خسته نمی شود. البته به اندازه دو نوع قبلی نمی تواند عایق صدای محیط باشد.

خرید هدفون

در خرید هدفون باید به نوع آن که در بالا توضیح داده شد، کیفیت صدا، فرکانس خروجی، میکروفن، قطر گوشی ها و جنس بالشتک های گوشی هدفون، نوع اتصال، برند هدفون و راحتی گوشی های هدفون (به خصوص برای استفاده های طولانی مدت) توجه ویژه ای داشته باشید.

در حال حاضر لوازم جانبی مخصوص کامپیوتر از قبیل لوازم صوتی کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند در بازار به وفور یافت می شوند ولی در اکثر مواقع مشاهده می شود که این لوازم تقلبی بوده و خیلی زود از کار می افتند یا خراب می شوند. از این رو اگر به دنبال محصولی با کیفیت می گردید بهتر است خرید خود را از یکی از فروشگاه های لوازم دیجیتال معتبر انجام دهید.

نمايش 1 تا 15 از 16 (2 صفحه)
این کالا به این تعداد موجود نیست.
لطفاً مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
توضیحات